Idag är jag förbannad därför att...

För att det ska vara så j*vla dyrt att köpa mitsubishi delar i Sverige...
I USA kostar det 1/3 av priserna i Sverige... Men då säljer inte dom j*vlarna till Sverige... :mad:
Så nu måste jag fortsätta leta delar i USA tills jag hittar nån som säljer
skiten... :mad: :huvet

Last edited:
Nej, det hade nog inte hjälpt.. Jag är ett hopplöst fall.. =/

Men hittade du stället till sist, om än det var för sent? Då vet du ju var det ligger tills nästa gång. :tummenupp

Se det från ljusa sidan: Nu har du ett par extra dagar att plugga lite till. :)

Hoppas du får ny uppskrivningstid snabbt och att du spikar den!

Men hittade du stället till sist, om än det var för sent? Då vet du ju var det ligger tills nästa gång. :tummenupp

Se det från ljusa sidan: Nu har du ett par extra dagar att plugga lite till. :)

Hoppas du får ny uppskrivningstid snabbt och att du spikar den!

Nej, jag hittade det inte... Nu när jag kollade på hitta.se visade de ett helt annat ställe än eniro. Kan man inte kräva att eniro typ ska betala soppan dit och tillbaka och uppskrivningen för att de fuckat upp sina kartor och visar fel ställe!? Nu är jag ännu argare på eniro än på mig själv...

Nej, jag hittade det inte... Nu när jag kollade på hitta.se visade de ett helt annat ställe än eniro. Kan man inte kräva att eniro typ ska betala soppan dit och tillbaka och uppskrivningen för att de fuckat upp sina kartor och visar fel ställe!? Nu är jag ännu argare på eniro än på mig själv...
Brudar och navigering. :rofl

Eniro är ingen höjdare.

Prova http://www.viamichelin.com/, så får du hela körsträckan utritad med köranvisningar.

Organisationskurs
Lektion 1: Kör dit ifall du inte har något bättre för dig idag, så vet du var det ligger tills nästa gång och du vet hur lång tid det tar. :tummenupp

Brudar och navigering. :rofl

Jag är faktiskt skitbra på att hitta annars, men eniro visade ju fel ställe... är ju faktiskt inte mitt fel! det var ju inte konstigt att jag inte hittade något Vägverk när jag var på fel plats... =/

Lektion 1: Kör dit ifall du inte har något bättre för dig idag, så vet du var det ligger tills nästa gång och du vet hur lång tid det tar. :tummenupp

Jag tänker begära uppskrivning i Malmö eller Lund av skolan nästa gång... Så det kan kvitta..

Last edited:
Känner mig uppfuckad känns som jag håller på att bli sjuk totalt orkeslös osv :GNÄLLSPIK

:mad:

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Far ända in i baljan!

Ibland när jag börjar må tjyvens så brukar jag åka å köpa en kvarting Ouzo jag får för mig att det drar ur lite skit. Placebo or not works for me.

Tvekade flera gr men gav mig slutligen av ner till systemet, köpte en flarra Ouzo och åkte hem igen parkerade öppnade dörrn klev halvägs ur bilen kom på att jag skulle ha med mig min systempåse och jack sträckte mig efter dom slet åt mig skiten och gick ur, påsen glider på nått jevla sätt ur mina händer och faller mot backen, jag hinner tänka, det är lugnt den håller!

Krasch :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Det gjorde den inte!

Man blir verkligen Fööörbannad! :mad: :mad: :mad: :mad:

Var påväg att sätta mig i bilen och åka handla ny flaska men orkade inte,
Tvi piss!

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Far ända in i baljan!

Ibland när jag börjar må tjyvens så brukar jag åka å köpa en kvarting Ouzo jag får för mig att det drar ur lite skit. Placebo or not works for me.

Tvekade flera gr men gav mig slutligen av ner till systemet, köpte en flarra Ouzo och åkte hem igen parkerade öppnade dörrn klev halvägs ur bilen kom på att jag skulle ha med mig min systempåse och jack sträckte mig efter dom slet åt mig skiten och gick ur, påsen glider på nått jevla sätt ur mina händer och faller mot backen, jag hinner tänka, det är lugnt den håller!

Det gjorde den inte!

Tvi piss!

:rofl

Jag inte kan sova på nätterna utan bara ligger o tänker på massa skit:mad:

Far ända in i baljan!

Det gjorde den inte!

Tvi piss!

Det är alltid en sann glädje att läsa dina inlägg i denna tråd. Med tanke på att det är förbannattråden, så blir det :huvet ist för :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman