Idag är jag förbannad därför att...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Kattalergi!

Har träffat min drömtjej, men hon har en katt. Jag kan inte sova i ett hushåll där det finns en katt. Luftvägarna täpper igen och där åker det. :mad:

Vad i helvetes jävla skit ska det vara bra för? :4skrika
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Det är väl bara att lämna in en motion om att skjuta av alla katter på ön, alt. abonnera en färja för att sända dom i exil till fjärran öster Estland. Hänvisa till att de inte tillhör och stör ursprungsfaunan med mumins och andra självklarheter.

Gör nu detta under alias så den där drömmen inte anar ugglor när Seppo knackar på dörren för utvisning.

God Jul
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Kattalergi!

Har träffat min drömtjej, men hon har en katt. Jag kan inte sova i ett hushåll där det finns en katt. Luftvägarna täpper igen och där åker det. :mad:

Vad i helvetes jävla skit ska det vara bra för? :4skrika

"Det är jag eller katten."

Berätta hur det gick.

Eh, God Jul!
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
avverkat 50+
Kattalergi!

Har träffat min drömtjej, men hon har en katt. Jag kan inte sova i ett hushåll där det finns en katt. Luftvägarna täpper igen och där åker det. :mad:

Vad i helvetes jävla skit ska det vara bra för? :4skrika
Trist, men det finns meducin.
Själv har jag haft ett förhållande där jag saknade katten mer än henne :crash
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Kattalergi!

Har träffat min drömtjej, men hon har en katt. Jag kan inte sova i ett hushåll där det finns en katt. Luftvägarna täpper igen och där åker det. :mad:

Vad i helvetes jävla skit ska det vara bra för? :4skrika

Jävla öde
Fast tänk på den stackarn som var allergisk mot gluten och träffa en brud med bullfitta:D

God Jul förresten
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Kattalergi!

Har träffat min drömtjej, men hon har en katt. Jag kan inte sova i ett hushåll där det finns en katt. Luftvägarna täpper igen och där åker det. :mad:

Vad i helvetes jävla skit ska det vara bra för? :4skrika

Tänkte väl jag att bara var en tidsfråga innan du skulle vara upprörd igen :glömdet
Be henne duscha katten innan du kommer på besök :fakta
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Har börjat snegla på andra. Trots att vårt förhållande varit jättebra sedan första stund våren 2016 är jag nu rädd att risken för otrohet är överhängande.

Vad ska jag ta mig till? Den förra gjorde jag det enda rätta med, gjorde slut innan jag klev på en ny. Men min nuvarande känner jag mig fortfarande helt uppe i. Vi är ju långt ifrån färdigutforskade av varann.

-Det är inte du. Det är jag.
En fras och kliché jag kan förstå sedan förra jag hade och det vi gick igenom tillsammans. Trots allt var vi inte kompatibla och jag gjorde som sagt det enda rätta.

Men min nuvarande Husqvarna 701 och jag är ju så lyckliga tillsammans. Är hojpolygami vägen till lycka, tro? Behöver vi kompletteras med en custom eller sportis? Eller behöver hon bara grövre skor att vandra med ibland? Eller är det vintervilan som spökar? Vi har ju inte setts på ett tag då garaget inte är på hemorten.

Äh, jag spetsar glöggen hårt så går det nog över.

God jul och gott nytt år!

Det bästa med hoj är att man kan ha flera...


Buy quality, cry once
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Hon valde mig över katten utan att jag behövde vara rövhål och säga något.
Bra skit.
Skit också, någonting måste vara fel? :va

Jag är böjd att hålla med. Hoppas inte katten hemsöker relationen, dvs att hon har en hake på dig.

I övrigt är det väl bara att säga congrats och lycka till!
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Svår dimma i Linköping, alla okunniga som kör omkring med
släckta bakljus:mad:

Du menar väl "otända" :huvet
Jag såg ett par här i Lkp, tur att man slipper köra ikväll (arbetsbesök i Lkp denna vecka), men det är samma syndrom överallt med nyare bilar. :mad:
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Svår dimma i Linköping, alla okunniga som kör omkring med
släckta bakljus:mad:

Men "vän av ordning" här på SportHoj har förklarat att vi som bryr oss om detta är gamla gubbstruttar som borde bry sig om väsentligheter... :krama

Och med Noll Vision måste vi ha okunniga trafikanter. Hur skulle det se ut om vi hade kompetenta trafikanter runt oss på våra vägar... :7peta
 

NisseHt

Yamaha samlare
Gick med
11 May 2004
Ort
Skånelandet
Hoj
MT10, FZR1000, RD350, DT125
Random mat- godis- eller annan typ av förpackning som inte går att öppna utan verktyg (sax eller värre). Det har förföljt mig hela livet
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top