Idag är det

KaliZ skrev:
Så kom ner till halmstad vettja...har några VIP-biljetter kvar. :tummenupp

/KaliZ :fyllisar

Gimme!!! :fakta

Närå, jag ska ju ha en vit vecka nu tänkte jag :rolleyes:

Förresten, jag tror jag såg dig höromdagen, vid viadukten under järnvägen?

:hej

Ibland önskar jag att jag bodde i en stad. Och inte i Tierp. Finns juh inget att göra här. Dödare än i graven... :död

// Lena som inte har nåt att göra.

:hoppa gör som jag sovvvvvvv :trött
Eller :va kan man göra annat.

:pannkyss trevlig lördag alla
från en som äntligen är ledig..... :tummenupp

Milla skrev:
lördag, nåt man borde göra då? :confused:

(Föutom att se hur lång tid det tar innan tråden tas bort i vanlig ordning , hehe)

Kakan skrev:
:hoppa gör som jag sovvvvvvv :trött
Eller :va kan man göra annat.

:pannkyss trevlig lördag alla
från en som äntligen är ledig..... :tummenupp

Den som ändå kunde sova. Har hamnat i en jobbig period. E inge trött när det e dax att lägga sig. Brukar inte lyckas somna förrän vid 3 tiden på natten... :död

// Lena

kom hit då så kan jag släppa med dej nån stans :) :tummenupp

Lilla_Tingeling skrev:
Ibland önskar jag att jag bodde i en stad. Och inte i Tierp. Finns juh inget att göra här. Dödare än i graven... :död

// Lena som inte har nåt att göra.

du skulle passa som natt jobbare :)

Lilla_Tingeling skrev:
Den som ändå kunde sova. Har hamnat i en jobbig period. E inge trött när det e dax att lägga sig. Brukar inte lyckas somna förrän vid 3 tiden på natten... :död

// Lena

japp då är vi två....ojoj jag kommer vara ledig tre lördagar denna månad det kan inte vara bra för min hälsa :lol

Lilla_Tingeling skrev:
Ser verkligen farm emot den 23:e. Ska bli såå skönt att få träffa lite folk. Å förhoppningsvis ha skojj. :fyllisar :banana

// Lena ute i "buschen"

hållundan skrev:
Gimme!!! :fakta

Närå, jag ska ju ha en vit vecka nu tänkte jag :rolleyes:

Förresten, jag tror jag såg dig höromdagen, vid viadukten under järnvägen?

:hej

Nähe?! Brukar jue inte direkt hänga vid viadukten under järnvägen. :3freak Var de på väg hem ifrån krogen? :fyllisar F-n fäll mig nästa gång eller något så kan vi snacka lite!

:skrattaåt tss en vit vecka... Efter ikväll så ska jag inte ut mera denna veckan iaf. Får räcka med 4gånger denna veckan. :3freak

/KaliZ

Edit: Undrar om jag inte skymtade en snor-grön båge vid skolan häromdagen. var det din? Stod vid cyklarna mitt emot det nybyggda TC...dvs P-huset. :confused:

Last edited:
KaliZ skrev:
Nähe?! Brukar jue inte direkt hänga vid viadukten under järnvägen. :3freak Var de på väg hem ifrån krogen? :fyllisar F-n fäll mig nästa gång eller något så kan vi snacka lite!

:skrattaåt tss en vit vecka... Efter ikväll så ska jag inte ut mera denna veckan iaf. Får räcka med 4gånger denna veckan. :3freak

/KaliZ

Edit: Undrar om jag inte skymtade en snor-grön båge vid skolan häromdagen. var det din? Stod vid cyklarna mitt emot det nybyggda TC...dvs P-huset. :confused:
Det var alltså med hojen jag tror att jag såg dig... Å du körde hoj, eller nåt... Ähh, likaså på bakhjulet på Laholmsvägen häromdagen, men nån knasig väska på ryggen. Eller är jag helt fel ute?

Det var min SNORgröna hoj som stod utanför N-huset :hihi

hållundan skrev:
Det var alltså med hojen jag tror att jag såg dig... Å du körde hoj, eller nåt... Ähh, likaså på bakhjulet på Laholmsvägen häromdagen, men nån knasig väska på ryggen. Eller är jag helt fel ute?

Det var min SNORgröna hoj som stod utanför N-huset :hihi

Körde på bakan? :gnissla Är inte sånt olagligt? Sånt sysslar inte jag med. :rolleyes: :hihi

Den såg fräsh ut din knarr får jag säga. Uppbyte i förhållande till fazzern :tummenupp Gratulerar!

/KaliZ

KaliZ skrev:
Körde på bakan? :gnissla Är inte sånt olagligt? Sånt sysslar inte jag med. :rolleyes: :hihi

Den såg fräsh ut din knarr får jag säga. Uppbyte i förhållande till fazzern :tummenupp

/KaliZ
hahah, det var du ditt as :7peta :hihi :)

Jo, den är allt fräsch. Rätt bra uppbyte från min gamla faktiskt, inte mycket pengar emellan, däremot mer hoj :)

Lite att pilla med i vinter, men annars är den kalas.

hållundan skrev:
hahah, det var du ditt as :7peta :hihi :)

Jo, den är allt fräsch. Rätt bra uppbyte från min gamla faktiskt, inte mycket pengar emellan, däremot mer hoj :)

Lite att pilla med i vinter, men annars är den kalas.

Ska se om jag inte kan få tag på en fireblade nu i jan-feb nångång. Är jag kvar i Halmstad då...så får vi ut o rejsa!

Nog sönderspammat av denna tråden nu!
:notme
Trevlig lördagkväll alla!... :fyllisar

/KaliZ

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back