Milla skrev:Visst, vilken film ska vi se då?![]()
Nån romantisk film blir nog bra

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Milla skrev:Visst, vilken film ska vi se då?![]()

Hunter skrev:Nån romantisk film blir nog bra![]()

Det va bra..det blir mycket mycket bättreMilla skrev:Är det inte bättre med en skräckis så du blir rädd och måste hålla mig i handen?![]()
![]()
KaliZ skrev:Så kom ner till halmstad vettja...har några VIP-biljetter kvar.![]()
/KaliZ![]()

gör som jag sovvvvvvv
kan man göra annat.
trevlig lördag alla Milla skrev:lördag, nåt man borde göra då?![]()
(Föutom att se hur lång tid det tar innan tråden tas bort i vanlig ordning , hehe)
Kakan skrev:gör som jag sovvvvvvv
![]()
Ellerkan man göra annat.
trevlig lördag alla
från en som äntligen är ledig.....![]()
Lilla_Tingeling skrev:Ibland önskar jag att jag bodde i en stad. Och inte i Tierp. Finns juh inget att göra här. Dödare än i graven...![]()
// Lena som inte har nåt att göra.
Lilla_Tingeling skrev:Den som ändå kunde sova. Har hamnat i en jobbig period. E inge trött när det e dax att lägga sig. Brukar inte lyckas somna förrän vid 3 tiden på natten...![]()
// Lena
Kakan skrev:kom hit då så kan jag släppa med dej nån stans![]()
![]()
Lilla_Tingeling skrev:Ser verkligen farm emot den 23:e. Ska bli såå skönt att få träffa lite folk. Å förhoppningsvis ha skojj.![]()
![]()
// Lena ute i "buschen"
hållundan skrev:Gimme!!!
Närå, jag ska ju ha en vit vecka nu tänkte jag
Förresten, jag tror jag såg dig höromdagen, vid viadukten under järnvägen?
![]()
Var de på väg hem ifrån krogen?
F-n fäll mig nästa gång eller något så kan vi snacka lite!
tss en vit vecka... Efter ikväll så ska jag inte ut mera denna veckan iaf. Får räcka med 4gånger denna veckan.
Det var alltså med hojen jag tror att jag såg dig... Å du körde hoj, eller nåt... Ähh, likaså på bakhjulet på Laholmsvägen häromdagen, men nån knasig väska på ryggen. Eller är jag helt fel ute?KaliZ skrev:Nähe?! Brukar jue inte direkt hänga vid viadukten under järnvägen.Var de på väg hem ifrån krogen?
F-n fäll mig nästa gång eller något så kan vi snacka lite!
tss en vit vecka... Efter ikväll så ska jag inte ut mera denna veckan iaf. Får räcka med 4gånger denna veckan.
![]()
/KaliZ
Edit: Undrar om jag inte skymtade en snor-grön båge vid skolan häromdagen. var det din? Stod vid cyklarna mitt emot det nybyggda TC...dvs P-huset.![]()

hållundan skrev:Det var alltså med hojen jag tror att jag såg dig... Å du körde hoj, eller nåt... Ähh, likaså på bakhjulet på Laholmsvägen häromdagen, men nån knasig väska på ryggen. Eller är jag helt fel ute?
Det var min SNORgröna hoj som stod utanför N-huset![]()
Är inte sånt olagligt? Sånt sysslar inte jag med.
hahah, det var du ditt asKaliZ skrev:Körde på bakan?Är inte sånt olagligt? Sånt sysslar inte jag med.
![]()
![]()
Den såg fräsh ut din knarr får jag säga. Uppbyte i förhållande till fazzern![]()
/KaliZ
hållundan skrev:hahah, det var du ditt as![]()
![]()
Jo, den är allt fräsch. Rätt bra uppbyte från min gamla faktiskt, inte mycket pengar emellan, däremot mer hoj
Lite att pilla med i vinter, men annars är den kalas.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |