Iceman har lämnat oss.

Chris Ash skrev:
Vi kan väl ta det i en annan tråd? Inget illa ment men av respekt för Joakims nära och kära så bör inte detta bli en pladdrande diskussionstråd.

Tycker jag....

Helt rätt.

Strider skrev:
Det är med sorg och chock i hjärtat som jag hittade notisen nu morgonen på MCNs hemsida att Iceman har crashat och omkommit träningarna på Isle of Man.

http://www.motorcyclenews.com/nav?p...=2479744&articleCategory=SPORT_BRITISH-RACING

Snälla Jocke varför kunde du inte ha låtit bli den där dårskapen. Och kom hem du oxå Christer och alla ni andra och åk aldrig dit mer.

Jag beklagar verkligen sorgen för Jockes familj o vänner. Nu orkar jag inte skriva med för fingrarna bara skakar. :(

Shit oxå jocke, d e tokhemskt och mina tankar går till familj och anhöriga.....

Chris Ash skrev:
Vi kan väl ta det i en annan tråd? Inget illa ment men av respekt för Joakims nära och kära så bör inte detta bli en pladdrande diskussionstråd.
Tycker jag....
Helt rätt, ville bara svara på ett tidigare inlägg.

Nejnejnejnejnejnejnejnejnej...... aj vad det gör ont!!!

Känner honom inte något vidare men en empatisk kille var det. När Patrik skadade sig i R600-startkraschen på Falken ifjol så skickade Joakim omgående ett par "kryapådig-rullar" som jag fick förmånen att förmedla. En stor man.

Joakim Karlsson

Detta är så oerhört tragiskt...vi är många som lider med er som kände Joakim väl och allra mest er anhöriga.Vi är också många som blir påminda om riskerna vi tar..när vi vecka efter vecka är ute på banorna med anhöriga,barn och vänner som vill leva många år tillsammans med oss.Låt oss ha Joakim i tankarna och fortsätta va rädda om varandra på banorna...

Tyvärr känns livet lite tungt ibland

Vi kände varann så kort stund och hade så kul ihop.
Jag kommer att sakna dig mycket.

jag kände Jocke väl.

alltid lika glad & sprallig.

Han nappade direkt när jag sökte lite spons till mina bilar jag byggt.

Alltid på hugget & alltid med ett garanterat roligt svar till alla kommentarer & frågor.

vet inte vad mera man kan skriva just nu

r.i.p Mr Iceman

Last edited:
Iceman var en av de första jag upptäckte på det här forumet för något år sedan. Jag kände inte Jocke men fan det känns ändå. Man vill så gärna säga något tröstande men inget hjälper.

Jag kände inte heller honom men vill framföra mitt deltagande till alla som kände honom.
Vila i frid!

Usch, så sorgligt att höra! Livet är inte alltid rättvist, det uppdagas i stunder som dessa. Varma tankar till de anhöriga. Sov gott, Joakim.

Iceman

Alla tankar till anhöriga och vänner!!

"Blott en dag, ett ögonblick i sänder..."

//Mackie

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back