ICA-tjejen

Chrille skrev:
2248824 Ja, jävlar. Det är killen som kan komma med tips. När han sätter den sidan till är han en mästerlig krönikör och hans beskrivning av hu han kommunicerade med det stackars offret var ågot i hästväg!!

Men det var väl före kraschen så ett trådlyft är inget att hoppas på...
Naa det måste varit efter kraschen!

HanneZ skrev:
2249230 Naa det måste varit efter kraschen!

Men är du inte så där smådjävlig på sökfuntionen?? Leta reda :fatta!

Jag kommer inte ihåg riktigt allt men ljudeffekterna var enorma. Stod han inte på örona med trampcykeln i samma veva?

Håller tummarna,
Var med om en liknande incident på IKEA för några år sedan. Hade varit ute kvällen innan och varit ruskigt nära att scora med en trevlig dam om inte hennes polare släpat iväg henne med någon obskyr ursäkt...

Nåja nu stod samma dam i kassan och en låååång kö bakom. Nåja skam den som ger sig, jag försökte bjuda på middag och hennes polare som stod i kassan glodde som fan för att sedan utbrista - Men du är ju sambo - till sin polare...

Hon antog den rödasta färgen jag någonsin sett, kändes som en dålig film ungefär...

Lycka till i vilket fall.

/Felix

Felix skrev:
2249381 Håller tummarna,
Var med om en liknande incident på IKEA för några år sedan. Hade varit ute kvällen innan och varit ruskigt nära att scora med en trevlig dam om inte hennes polare släpat iväg henne med någon obskyr ursäkt...

Nåja nu stod samma dam i kassan och en låååång kö bakom. Nåja skam den som ger sig, jag försökte bjuda på middag och hennes polare som stod i kassan glodde som fan för att sedan utbrista - Men du är ju sambo - till sin polare...

Hon antog den rödasta färgen jag någonsin sett, kändes som en dålig film ungefär...

Lycka till i vilket fall.

/Felix

Har en historia på samma tema, jag träffade en tjej på krogen och jag fick
hennes nummer. Ringer upp och vi bestämmer att vi ska ses och ta en fika,
vi gör detta och pratar om allt möjligt hon berättar att hon ska åka utomlands
och jobba i 2 månader. Hör sen inget från henne på flera månader, sen läser
jag den lokala tidningen där hon är med i ett reportage. Hon har mycket riktigt
varit och jobbat utomlands. Reportern frågar vad det jobbigaste med resan
var? Hon svarar att det var jobbigt att vara ifrån sin man och 2 barn så länge.
Va faan tänker jag läser jag rätt, man och 2 barn. Inte konstigt att hon inte
hörde av sig. Ibland är tjejer konstiga...

MjO skrev:
2249353 Muahaha, mmm då kanske jag får betala för en "bratwurst" :D

"Jag är ledsen, men du får nog gå och hämta en ny. Prinskorven säljs i 20 pack"

Starstriker skrev:
2248820 För det första är det svårt att småprata med någon i kassan på ett naturligt sätt. Speciellt i en situation när det trycker på folk bakifrån och man inte har något vettigt att säga. Jag tror mer på överrumpling. Allt eller inget. Kvitt eller dubbelt. Om du själv satt i kassan - vad hade du föredragit?

Överumplar han henne så kommer hon att säga nej. Det är jag övertygad om. Och när hon väl sagt nej så kan han inte fråga igen. Ja, såvida han inte vill bli en märklig efterhängsam typ. Bryr han sig inte om ifall han får ett nej så visst, då kan han fråga igen nästa gång.

Nu skall jag läsa resten av tråden...

ta det lugnt är mitt tips...du har aviserat ditt intresse, det ska fanimej vara lite motprestation också i jämnlikhetens namn...gå dit och handla och säg absolut ingenting, ge bara en lite frågande blick efter ditt trevliga "hej", om hon är intresserad så kommer hon ge dig ditt nummer, annars så handlar du med kort och skriver ditt nummer på kvittot, för då lär hon ringa om hon är intresserad, annars är risken bara att du pressar henne till ett förhastat "nej"...

mitt tips

ja lite som nån skrev..
men iaf, om du inte får nåt nästa gång så lämna en lapp med addresen till denna tråd kanske hon förstår hur mycket du gillar henne ..

:banana :banana :banana :banana heja heja heja

Jag förutspår "sporthoj.com-effekten" där det visar sig att 250 stycken ICA-anställda över hela landet blivit bjudna på middag av kunder på fredag.

/SSB

Zandrah skrev:
2248774 Jag tycker det var en klockren grej du gjorde häromdan :)
Men du vet ju vad man säger, angående väntan: Den som väntar på något gott... :tummenupp

....väntar ALLTID för för länge :tråkad

Dra ut snoppen ur hålet och kom till datorn, vi vill veta hur det går :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT