ICA-tjejen

Hehe, har snackat med henne igen. Hon är singel dock "inblandad" med någon därför ville hon inte ge mig sitt nummer. Jag gav henne mitt nummer i alla fall och sa att jag hade mycket att erbjuda :D

MjO skrev:
2252699 Hehe, har snackat med henne igen. Hon är singel dock "inblandad" med någon därför ville hon inte ge mig sitt nummer. Jag gav henne mitt nummer i alla fall och sa att jag hade mycket att erbjuda :D

Bra försök. Cheyer gillar idogt uppvaktande, så gå nu dit ofta och handla och lämna ditt nummer varje gång, tillsammans med ett bländande leende.

det kallar jag manligt! Fyfan, jag är aldrig nervös för någonting. Stod och pratade om IT-lösningar framför europacheferna på IBM när jag jobbade där, va inte ett dugg nervös. Skulle jag ens få för mig att fråga en tjej om hennes nummer skulle jag nog seriöst krivera. MÅNGA poäng till någon som ens vågar fråga =)

Nu blir det lite paus över midsommar, får låta detta sjunka in nu. Nästa vecka lär jag ju övertyga henne om varför hon ska välja mig istället.

duckie skrev:
2252763 Bra försök. Cheyer gillar idogt uppvaktande, så gå nu dit ofta och handla och lämna ditt nummer varje gång, tillsammans med ett bländande leende.

Hehe, får öva på leendet då eller vad tror du ?

Ragga brudar, mitt på dan?

Hårdrockstaktik säger jag, ingalunda säger barbro ;)
Men ta det lite ball, annars kanske hon tror du är värsta stalkern :gnissla
Fast det är du och spionerar på henne, och tar reda på vart hon bor/går ut o festar osv...
Sen "helt plötsligt möter du henne bara" ...haha

Måste bara få inflika att det var tur att du köpte tuggummi och inte hudkräm och servetter.

:rolleyes:

.

MjO skrev:
2252699 Hehe, har snackat med henne igen. Hon är singel dock "inblandad" med någon därför ville hon inte ge mig sitt nummer. Jag gav henne mitt nummer i alla fall och sa att jag hade mycket att erbjuda :D
Körde hon den gamla dåliga? :rofl Lägg ned, det finns andra. Hur många som helst.

Åhej! Fortsätt handla där och visa bara upp dig... småprat och var trevlig. Testa sen igen. :)

På Ica brukar dom sälja blommor, rosbuketter osv. Handla mat som vanligt och ta en sån där blomma, lägg den på bandet sen när hon skickar den vidare på bandet så säger du bara " - näe den där ska du ha.."

Brewdar gillar uppmärksamhet.

duckie skrev:
2253592 Jag tycker du har ett trevligt leende. Kör hårt nu!

Så säger du bara för att vi övat livräddning :D

Närå, jag ska ta det lite lugnt nu, sen till veckan återgår jag till mitt handlande där, men eftersom jag inte är desperat så får det ligga på en normal nivå.

Jag har raggat upp en tjej som stod i kassan på systemet. Datade henne ett bra tag efter vår "affärsrelation". Höll dock på att bli alkis innan jag fick ut henne på första daten.

Quest skrev:
2253736 Jag har raggat upp en tjej som stod i kassan på systemet. Datade henne ett bra tag efter vår "affärsrelation". Höll dock på att bli alkis innan jag fick ut henne på första daten.

:D :D Trägen vinner! :tummenupp

E man riktigt kall så tjöper man mat för två plus kådisar. :hihi
Funkar nog inte på så många dock :gnissla

Raggning!

MjO skrev:
2247307 Jag går in på ICA, HON sitter i en kassa.

Stabilt grabben :tummenupp .

Glid in nästa vecka igen. DÅ kommer hon vara bra sugen vill jag lova!

Jag har också en kul historia.

Vi var ute ett gäng och körde hoj.
Vi stannade vid ett rödljus, och av en tillfällighet vänder jag mig om, och i bilen bakom sitter två tjejer.
När jag ska vända mig framåt igen vinkar dom åt mig, så jag vinkar självklart tillbaka.

När det sen blir grönt så slänger sig tjejerna ut i vänsterfilen och gasar som fasen för att köra om. Och jag tänkte "ja, ja, kör om då om ni vill". Men när dom kom upp jämsides med mig, så sträckte ena tjejen ut en lapp genom rutan.
Så jag rullade upp jämsides i 40-50 km/h tog lappen och körde vidare.

När jag senare stannade och kollade lappen så stod det ett namn och telefonnummer, samt beskrivningen; "Den blonda"... He he, det var lite kul.

Vi har sms:at lite bara, men det håller sig nog till det...
Men det var en lite småkul grej.

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma