Ibland måste man ifrågasätta ledarskap.

vad du är taskig T-rex! Det förstår du väl Duckie att det är ingen fara med ankungarna. Dom ramlade ner i brunnen, ja. Men vad finns där nere, vatten såklart. Ankor är simkunniga vare sig dom vill det eller inte. Så, slutet gott allting gott, anka är också gott.

Lasson skrev:
vad du är taskig T-rex! Det förstår du väl Duckie att det är ingen fara med ankungarna. Dom ramlade ner i brunnen, ja. Men vad finns där nere, vatten såklart. Ankor är simkunniga vare sig dom vill det eller inte. Så, slutet gott allting gott, anka är också gott.

Betyder inte det att det, teoretiskt sätt, borde tagit ett gött långt tag innan ankbäbisarna drunknade?

t-rex skrev:
Bummer. Får jag bjuda på middag som fredstrevare? Skall kolla i min receptbok om jag har något passande....

Ja tack.
Jag skulle inte räkna med nån dessert bara, om jag vore i dina kläder.

t-rex skrev:
Ajdå. Aja, jag får väl arbeta på den delen. I gbg eller dalarna?

Vad sägs om på botten av en djup, djup brunn? Du ligger där i mörkret och jag står uppe och kastar ner prinskorvar åt dig tills jag tröttnar och går hem?

duckie skrev:
Vad sägs om på botten av en djup, djup brunn? Du ligger där i mörkret och jag står uppe och kastar ner prinskorvar åt dig tills jag tröttnar och går hem?

Spontant, så nej tack. Prinskorvar gör man av små, gulliga griskultingar vettu.

Jag tackar alla (nåja, nästan alla...) för de vänliga orden. Jag skall nu stänga in mig i en djup, djup brunn och festa på stekta små ankor!

Edit: Med prinskorv.

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing