Ibland måste man ifrågasätta ledarskap.

Långa farbron skrev:
I vilket fall så är det synd om ANKORNA oavsett om det är pjhotoshjop eller inte.

Men om fördelen med ANKOR är att man kan sitta tillsammans på en filt och mata dom med godsaker, dricka vin,tala om livet,kramas. Och känna solens sista höststrålar värma en sista gång och uppleva alla vackra höstfärger tillsammans med någon som man älskar :kär

Åh - Herr Långa Farbror. Äntligen lite stil och finess över denna brutala, och för mig svårt smärtsamma, tråd.

Ska vi bygga koja i en färggrann höstlövshög?

duckie skrev:
Åh - Herr Långa Farbror. Äntligen lite stil och finess över denna brutala, och för mig svårt smärtsamma, tråd.

Ska vi bygga koja i en färggrann höstlövshög?

Låt oss istället bygga en koja av kärlek för våra trogna vänner ankorna,så vi under dom kalla vinternätterna kan värma oss på den kärlek vi har och gav.

Áck du sköna mö, frukta ej för ankorna....med dig vid min sida är dom trygga.

Långa Farbron.

Långa farbron skrev:
Låt oss istället bygga en koja av kärlek för våra trogna vänner ankorna,så vi under dom kalla vinternätterna kan värma oss på den kärlek vi har och gav.

Áck du sköna mö, frukta ej för ankorna....med dig vid min sida är dom trygga.

Långa Farbron.

:zpy

Spelar du helylle nu igen?

chrilla skrev:
:zpy

Spelar du helylle nu igen?

Ähh..... lämmna en gammal farbron ifred
din ravepartajande,folkölsdrickande,partydrogandes,jag har oskyddade-samlag-och-får klamydia-ungdom (iaf enl kvällstidningarna) :fatta!

Se och glädjs istället över att Duckie att trivs här.

Last edited:
Långa farbron skrev:

Aj! Du behöver väl inte slåss!

Klart jag vill att Duckie skall trivas! :)
Måste bara erkänna att jag fick mig ett gott skratt av bildserien, de försvann(?) inte förgäves. :tungan

chrilla skrev:
Aj! Du behöver väl inte slåss!

Klart jag vill att Duckie skall trivas! :)
Måste bara erkänna att jag fick mig ett gott skratt av bildserien, de försvann(?) inte förgäves. :tungan

Jag upprepar.....

din ravepartajande,folkölsdrickande,partydrogandes,jag har oskyddade-samlag-och-får klamydia,ANK-HATANDE ungdom (iaf enl mig)

Långa farbron skrev:
Jag upprepar.....

din ravepartajande,folkölsdrickande,partydrogandes,jag har oskyddade-samlag-och-får klamydia,ANK-HATANDE ungdom (iaf enl mig)

Ankhat är det senaste, alla mina polare håller på med det. Kan helt enkelt inte stå emot grupptrycket.

Vi brukar träffas och prata skit om ankor över några folköl, sen gör vi varandra med barn utan att ta ansvar efteråt.

Kvällen brukar avslutas med lite partydroger på nåt raveställe, ingen gillar det, men det ska bara vara så!

Vi har slitat nian, vi har slutat amma.....!!!!! :yoparty :yoparty

chrilla skrev:
Ankhat är det senaste, alla mina polare håller på med det. Kan helt enkelt inte stå emot grupptrycket.

Vi brukar träffas och prata skit om ankor över några folköl, sen gör vi varandra med barn utan att ta ansvar efteråt.

Kvällen brukar avslutas med lite partydroger på nåt raveställe, ingen gillar det, men det ska bara vara så!

Vi har slitat nian, vi har slutat amma.....!!!!! :yoparty :yoparty

:rofl :rofl

Outlaw ankhatare :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras