Ibland ler livet mot en

joelwideqvist

Äntligen vifferägare igen
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda VFR800FI -98
Hade precis insett att ekonomin inte håller för att köpa den VFR jag gått och suktat över ett bra tag. Pratade med farsgubben igår som i förbifarten säger att han ska sälja sin hoj eftersom han aldrig kör med den. I dagsläget är den bestyckad med sidovagn men jag frågade om han ville sälja endast hojen.
Absolut, så nu har jag köpt en Honda CB650 i helt ok skick för 500 spänn :D och med trafiksörsäkring för en hundring i månaden så blev det hojsommar i alla fall. Om jag kan få en testtid för att typa om den förstås....
/Joel

joelwideqvist skrev:
Hade precis insett att ekonomin inte håller för att köpa den VFR jag gått och suktat över ett bra tag. Pratade med farsgubben igår som i förbifarten säger att han ska sälja sin hoj eftersom han aldrig kör med den. I dagsläget är den bestyckad med sidovagn men jag frågade om han ville sälja endast hojen.
Absolut, så nu har jag köpt en Honda CB650 i helt ok skick för 500 spänn :D och med trafiksörsäkring för en hundring i månaden så blev det hojsommar i alla fall. Om jag kan få en testtid för att typa om den förstås....
/Joel

Oooh, det är grejjor de =) Lyckos daj! :tummenupp

Ahh. En uppborrad 500:a för en 500hundring :tummenupp . Lycka till och ha en skön hojsommar. Ta en sån här i kväll :öl

Jag hade en gång en sådan. Jag köpte o körde aldrig. Kände sug efter 2 hjul, men ... blev inge bra köp. Såldes fort igen.

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage