Ibland ler livet mot en

joelwideqvist

Äntligen vifferägare igen
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda VFR800FI -98
Hade precis insett att ekonomin inte håller för att köpa den VFR jag gått och suktat över ett bra tag. Pratade med farsgubben igår som i förbifarten säger att han ska sälja sin hoj eftersom han aldrig kör med den. I dagsläget är den bestyckad med sidovagn men jag frågade om han ville sälja endast hojen.
Absolut, så nu har jag köpt en Honda CB650 i helt ok skick för 500 spänn :D och med trafiksörsäkring för en hundring i månaden så blev det hojsommar i alla fall. Om jag kan få en testtid för att typa om den förstås....
/Joel

joelwideqvist skrev:
Hade precis insett att ekonomin inte håller för att köpa den VFR jag gått och suktat över ett bra tag. Pratade med farsgubben igår som i förbifarten säger att han ska sälja sin hoj eftersom han aldrig kör med den. I dagsläget är den bestyckad med sidovagn men jag frågade om han ville sälja endast hojen.
Absolut, så nu har jag köpt en Honda CB650 i helt ok skick för 500 spänn :D och med trafiksörsäkring för en hundring i månaden så blev det hojsommar i alla fall. Om jag kan få en testtid för att typa om den förstås....
/Joel

Oooh, det är grejjor de =) Lyckos daj! :tummenupp

Ahh. En uppborrad 500:a för en 500hundring :tummenupp . Lycka till och ha en skön hojsommar. Ta en sån här i kväll :öl

Jag hade en gång en sådan. Jag köpte o körde aldrig. Kände sug efter 2 hjul, men ... blev inge bra köp. Såldes fort igen.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien