I morgon får ja min hoj!

haha

im baaack!

mkt fin hoj! en del repor och sprickor men inget som jag inte visste om!
killen jag köpte hojen av var en riktigt trevlig kille som bjöd på sig själv, alltid lika kul att ha o göra med fina människor!

eftersom kolven nyligen e bytt så körde ja inte så hårt den lilla biten ja kört men den värkar gå fint, kommer mer info om detta i morgon samtidigt som jag tar lite nya bilder och slänger upp(dom jag tog idag va så satans mörka!).

// Mvh mkt nöjd 16-åring
 
Sukalimpan skrev:
haha

im baaack!

mkt fin hoj! en del repor och sprickor men inget som jag inte visste om!
killen jag köpte hojen av var en riktigt trevlig kille som bjöd på sig själv, alltid lika kul att ha o göra med fina människor!

eftersom kolven nyligen e bytt så körde ja inte så hårt den lilla biten ja kört men den värkar gå fint, kommer mer info om detta i morgon samtidigt som jag tar lite nya bilder och slänger upp(dom jag tog idag va så satans mörka!).

// Mvh mkt nöjd 16-åring

Grattis till råaste 125:an... både i köregenskaper och motorras :3freak :hihi
I min mening...
 
Last edited:
Konstig ljuddämp, inte org iaf. Den lär låta väldigt mkt eftersom den gör det orginal + att ljuddämpen ser lite moddad ut. gött;) hur går den i motorn då? Funkar avgasportarna?
 
Varför köpte du inte en mito istället? :P
 
sitter ljuddämpare från gammal gsxr(600??) utanpå orginal så de gör ingen ljudskillnad utan ser bara lite ballare ut!

ska ut o köra nu!
 
eftersom ja inte har kortet och den inte är försäkrad får jag inte köra för mamma men jag o farsan smet ut nu när hon låg i badkaret o körde oss en sväng var!

eftersom den är urpluggad så tänkte jag att den skulle gå bra över 7500-8000 eftersom förra ägaren sa att jag skulle hålla mig under 7000 pga ny kolv men man e ju tvungen att testa lite(vadå den har gått 20 mil efter bytet!) så ja drog den till ca 8300 ett par gånger men tyckte de va lite dåligt me drag i den.
så bara en gång te ca 9000 kan ju inte göra så mkt eller hur!?!? men jo jävlar vilket drag de var efter 8500 går den ju som ett skollat ollon upp i skyn :banana

:fyllisar :yoparty :tuttar

:Bugar :D

nästa gåmg jag kör så blir det film!!!!
 
Sukalimpan skrev:
eftersom ja inte har kortet och den inte är försäkrad får jag inte köra för mamma men jag o farsan smet ut nu när hon låg i badkaret o körde oss en sväng var!

eftersom den är urpluggad så tänkte jag att den skulle gå bra över 7500-8000 eftersom förra ägaren sa att jag skulle hålla mig under 7000 pga ny kolv men man e ju tvungen att testa lite(vadå den har gått 20 mil efter bytet!) så ja drog den till ca 8300 ett par gånger men tyckte de va lite dåligt me drag i den.
så bara en gång te ca 9000 kan ju inte göra så mkt eller hur!?!? men jo jävlar vilket drag de var efter 8500 går den ju som ett skollat ollon upp i skyn :banana

:fyllisar :yoparty :tuttar

:Bugar :D

nästa gåmg jag kör så blir det film!!!!

Alltså ifall kolven är ny kan du varva upp den till fullt ut, bara du inte buskör o gör snabba körningar men du kan ju gasa upp den till fullt varv o sen växla. Bara den är varm! Och 20mil är långt :) Ja börja gasa ur min efter 10mil :P
 
Sukalimpan skrev:
i morgon klockan 20.10 bör jag vara (inte bara ägare utan även) innehavare av en Suzuki RG 125 F -92 om inte "hell breaks down"!.

e så jävla glad så ja måste skriva lite för alla runt omkring mig är tröta på att höra mig säga det(får väll snart en smäll av brorsan!).

har väntat ett bra tag nu och ska hämtan i Orskarshamn fär 13 400(billigt som fan!)

jaja das was alles for mutt

//Limpan

Fan vad fränt!! har också en rgf 92, fick den för 12 000. tog kortet för två månader sedan och har kört runt 200 mil.
 
var ganska säker på det tills jag läste vad som ingick i en A1 kortskurs, typ manöver grejer och säkerhetskontroll men ingen teori!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top