I morgon får ja min hoj!

på kalmartrafikskolas hemsida!

var ute och körde lite nu på morgon kvisten(börjar vid 11.10).

den går fortförande som ett skollat ollon!
120km/h blev det nu vågade inte mer då de va lite småblött.
 
Sukalimpan skrev:
var ganska säker på det tills jag läste vad som ingick i en A1 kortskurs, typ manöver grejer och säkerhetskontroll men ingen teori!
Men när du tar tungt kort sen beöver du bar köra upp, då slipper du teorin
 
Sukalimpan skrev:
i morgon klockan 20.10 bör jag vara (inte bara ägare utan även) innehavare av en Suzuki RG 125 F -92 om inte "hell breaks down"!.

e så jävla glad så ja måste skriva lite för alla runt omkring mig är tröta på att höra mig säga det(får väll snart en smäll av brorsan!).

har väntat ett bra tag nu och ska hämtan i Orskarshamn fär 13 400(billigt som fan!)

jaja das was alles for mutt

//Limpan

:huvet Jag är så avundsjuk.
Har själv börjat kolla lite på vad jag ska ha.
 
Sukalimpan skrev:
ahaaa

fan va gött!

hur fan funkar det när man ska gå te 25kw??
Har du A1 så kör du bara upp för A begränsad, ingen uppskrivning eller nånting, bara uppkörning.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top