Jag skulle ha kraschlandat efter hoppet i början sedan hade jag ramlat och brutit nacken på väg uppför backen efteråt... Fan, vad de är duktiga!
Jag hade nog inte kommit så långt ens, hade fått bryta innan jag fått på mej brallorna, dom ser ju sjukt tighta ut på filmen!

Men fan va kul! Finns de ingen här på sporthoj som har en sjujäkla stor tomt vi kan få bygge lite på? Jag har min tomt i grekland och det är lite väl långt att pendla till sådär på vardagarna
Eller luca.. vi köper en tomt du och jag! Eller en åker, vid bulten, sen bygger vi och öppnar en sjujävla häftig bana! Vi kommer bli miljonärer!
arrendera fotokurvans åkerbit räcker ju! cEf står ju startklar med bensin så det är bara att köra, I'm in, nu sejtan ska här eldas

Last edited:
