I huvet på en brat

prulle skrev:
2138085 Bara jag som inte änns hör vad han säger? Och ända går jag på östermalm. :tomten

går du på östermalm? betyder det att du är ute och går där nu eller att du brukar gå där eller att du har gått där? :7peta

fattaliano skrev:
2138092 går du på östermalm? betyder det att du är ute och går där nu eller att du brukar gå där eller att du har gått där? :7peta
Min skola ligger på östermalm så jag äter lunch på resturanger på östermalm så jag trode jag hade lärt mig "språket"

prulle skrev:
2138094 Min skola ligger på östermalm så jag äter lunch på resturanger på östermalm så jag trode jag hade lärt mig "språket"

vad var det som du inte förstog då? tror inte det var ett enda ord jag inte förstog :va :va

fattaliano skrev:
2138117 vad var det som du inte förstog då? tror inte det var ett enda ord jag inte förstog :va :va
Visa ord hörde jag inte änns vad han så eller förstog inte vad han sa typ "för ett par år sen va det bara rogee som gälde" Va fan e rogee?

fan den funkar inte för mig...måste vara för att jag sitter på jobbet, ligger säkert nån jävla blockering :huvet

ingen som har någon annan länk till den???

prulle skrev:
2138131 Visa ord hörde jag inte änns vad han så eller förstog inte vad han sa typ "för ett par år sen va det bara rogee som gälde" Va fan e rogee?

Troligtvis en strand eller plats/uteställe på troppan.

prulle skrev:
2138131 Visa ord hörde jag inte änns vad han så eller förstog inte vad han sa typ "för ett par år sen va det bara rogee som gälde" Va fan e rogee?

hahahaha :rofl :rofl :rofl om man lyssnar på sammanhanget så förstår man att han pratar om stränder rouge är antagligen en annan strand :fatta!

prulle skrev:
2138131 Visa ord hörde jag inte änns vad han så eller förstog inte vad han sa typ "för ett par år sen va det bara rogee som gälde Va fan e rogee?

Ha ha ha! går på en sådan fin skola och kan inte ens stava, det är fan förskräckligt, racka ner på andra när man är lika god kålsupare!

:rofl

Rocky skrev:
2138150
prulle skrev:
Visa ord hörde jag inte änns vad han eller förstog inte vad han sa typ "för ett par år sen va det bara rogee som gälde Va fan e rogee?
Ha ha ha! går på en sådan fin skola och kan inte ens stava, det är fan förskräckligt, racka ner på andra när man är lika god kålsupare!

Du missade ett par ord. :7peta

Ten-0 skrev:
2138187 Tro mig, det är inget du vill vara med om. :mad:

Nej men jag använder det alltid med förstånd, ber oftast dom på krogen skriva "Div mat" då man beställer in helrör då säger han inte lika mycket.

Rocky skrev:
2138150 Ha ha ha! går på en sådan fin skola och kan inte ens stava, det är fan förskräckligt, racka ner på andra när man är lika god kålsupare!

Fin skola? Nja... www.stockholmstekniskainstitut.se Vist det ligger brevid östrareal men det är lite skilnad.:tomten Min stavning är förjävlig jag vet men tyvär kan jag inte bättre, tro mig jag försöker.
Och när rackade jag ner på andra? Nu måste jag ha skrivigt dduktigt fel nånstans.

Edit: skyller på värmen.

Last edited:
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion