I förnekelse ???

Vad tycker du om filmen i annonsen ?

• Antal röstningar
    0
Onödigt med en "skrytfilm"...
Men bättre det än någon som hävdar att den aldrig har varvats hårt, slangad med etc!

Last edited:
Klart man inte vill ha hojen efter att ha sett den filmen!
Allt skriker ju kass förare som tror han är cool som klarar 100meter på slangen. Han har garanterat slangat den till varvstoppet och fortsatt hålla stumt för att komma 10meter till hur många gånger somhelst.

Nej kom igen nu... TROR du verkligen att en sådan motard söndagskörs? Skulle jag köpa en motard så är jag medveten att den körts på båda framhjulet och bakhjulet ja även ibland med båda hjulen i backen samtidigt.
Jag kollade filmsnutten, lite show:-)

Sämre är det att se vissa som står och torr varvar, en som ska sälja en BMW(bil)varvar o varvar.

Allt skriker ju kass förare som tror han är cool som klarar 100meter på slangen. Han har garanterat slangat den till varvstoppet och fortsatt hålla stumt för att komma 10meter till hur många gånger somhelst.

känner du igen dig :tungan :rolleyes:

Eh.., tycker inte han verkar kass. Han sätter ju ner den typ 20 meter från en T-korsning... JAG däremot hade väl antingen slagit runt direkt eller fortsatt genom korsningen och ut i terrängen... -Och dessutom trott att jag var cool...:D

Skitannons, men killen ska ha cred för den fina trippeln som av allt att döma tillhör filmaren:tummenupp

Sådär lugnt och stilla körde bara min mormor :tungan Hojen verkar vara "söndagskörd", så det är ingen fara - köpläge :tummenupp :D

Det där ÄR ju söndagskörning med en motard :)

Jag förutsätter att en motard är slangad massor och vurpad en eller ett par gånger, och jag ser inget negativt med filmen. Låter inget illa när han släpper ner stoppien heller. :tummenupp

Vill man leva i förnekelse så är det ju upp till er, jag föredrar att veta när jag köper något.

:hej

Antingen köper man motarden lr så letar man efter en annan som man kan tro har ej körts på bakhjulet med. dock finner ja de intill omöjligt att hitta en sån cykel..skulle väl vara en ny då.

Känns som det blir guldvinge nästa med andra ord.

O lägg nu inte upp några länkar där någon slangar en sådan o krossa den drömmen också......

Jag tycker inte det där var något att oroa sig för. Såg ganska lugnt och kontrollerat ut. Ingen misshandel i mina ögon. Killen har väl lagt ut den för att showa lite. So what? Du tänkte inte köra på slangen då eller? Och om inte, varför en motard?
Nä, jag tror du har lite av ett önsketänkande pågång där. 99,9% av alla motarder har nog blivit slangade på. Visa mer och visa mindre bra.
Jag skulle vara mer orolig över oljebyten osv osv.

(obs töntvarning)
ps. Dessutom är det ingen Triple i filmen, det är en Speed four. ds!!:huvet :huvet

köper man en -00 hoj.... speciellt en motard så får man ju räkna med slitage och ras..

ex. när jag köpt crossar tidigare så har man ju sållat bort annonser där det står ej "tävlingskörd".... = ej servad som en cross ska...

Last edited:
Kanske lite korkat att ha med en sådan film, bättre med bra bilder som visar skickat, såvida han inte tänker marknadsföra sig själv.

O andra sidan finns det någon här som inte gasar,
slangar etc, tycker det är viktigare hur den är skött och vilken kondition hojen har, sen är det väl skit samma om tidigare ägare så har "loopat" med hojen.

Själv är jag mest rädd för misshandlade lådor och det fixar även de som inte behärskar ostkörning (underbar benämning:hihi ), köper därför helst nytt.

Känns som det blir guldvinge nästa med andra ord.

O lägg nu inte upp några länkar där någon slangar en sådan o krossa den drömmen också......

Sorry:D

wheelie-under.jpg

Last edited:
Hmm, men får du inte vibbarna att det är något mer som säljare försöker dölja? Kanske något MYCKET värre:näsblod
Som nämts tidigare, alla motarder har mer eller mindre gått på slagen.

Nja, mycket snack om att den är välservad, men kan det vara någon stor och dyr service som kommer upp snart ?

O e inte 700 mil lite i minsta laget för en -00 ?

Något annat du tänkte på ?

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard