I förnekelse ???

Vad tycker du om filmen i annonsen ?

• Antal röstningar
    0

O e inte 700 mil lite i minsta laget för en -00 ?

Jag har en polare som knappt körde något med sin motard. Bara fram och tillbaka på industrirakan, mest på ett hjul.

Vet inte hur det är på den hojen du tittar på men på min maskin så mäter man på framhjulet och slangas det mycket får man nog lägga på en del mil.

Om du är osäker får du väl låta bli att köpa just den hojen. Den är knappast unik, eller?

Har själv en 01:a som gått ca 1200 mil enligt mätaren

Nja, mycket snack om att den är välservad, men kan det vara någon stor och dyr service som kommer upp snart ?

O e inte 700 mil lite i minsta laget för en -00 ?

Något annat du tänkte på ?

Det jag menade var att om någon står och påstår att XXX är aaaaallllriiiiig körd på bakhjulet, inga stoppisar, aldrig varvad hårt och liknande så kanske man ska bli extra uppmärksam. Vad ljuger han mer om? (Visst det finns undantag, men dom är inte många)

Då är det bättre att det är någon som säger som det är om man vill veta. Körd på bakan, varit omkull x-antal gånger etc. Då känns det som att personen inte försöker mörka en massa för en. Iaf känns det så för mig.:rolleyes:

Har precis sålt min XT 600 just för jag ville behålla körkortet, så visst, jag vet hur en sådan cykel lever. Och jag var ärlig om att den var "använd" till köparen, och att den varit omkull ett par ggr. Men att skryta om bakhjulskörningar o dyl, känns lite overkill. Men det är mitt sätt o se på det.

Denna tycker jag också talar för sig själv

http://www.blocket.se/vi/13615345.htm?ca=20_s

Är det nummerplåten som gjort det svarta strecket i asfalten eller han har en 12 platta på den ?

Med tanke på att strecket fortsätter framför hojen så tror jag att det kan ha funnits där redan innan han ryckte upp den på stänkan

Sant, missade det helt, tittade inte längre än skuggan. Men helvete vad högt upp han e, måste vara fotbroms för o komma ner med den smutsiga sidan neråt som gäller där.

9 av 10 motarder tror jag används så och det är väl inget konstigt med det.

Har sett annonser med 1000 kubiks sporthojar där det står aldrig körd på bakhjulet:D . Vem tror på det?

Jag tror inte på det om det står, men min är aldrig körd på slangen.. R1 -05.. Men man räknar med slitage,, jag tycker det är bra med fegisar.. Blir fler och billigare hojar över till mig.. Vurpad eller knapt synligt vilken modell det är = billigare :D

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard