I behov av boende i 2år (inneboende lr vad kvittar...nästan...)

Brink_of_Sweden

All.Cops.Are.Bastards
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Yamaha YZF R1 -08
:hej alla Göteborgare!!

Nu är det som så att ja ska börja plugga på Svensk Pilot Utbildning (S.P.U som ligger på Göteborg City Airport, Säve) till Helikopterpilot...(CPL-H)
MEN ja har inte riktigt fixat boende ännu så ja kollar här med er då ja hellre bor med ngn (alt. hyr av)
som har samma intresse m.m +det känns mer "rätt" :tummenupp
Ja lovar ni kommer inte märka av mig...(krävs RÄTT mkt pluggande)

+garage plats är mer lr mindre ett MÅSTE då ja inte tänker ställa Pärlan ute i Götet...:gnissla

Kursen börjar den 1/6-09 o fortlöper sen i 2år (får flyga sj efter 1år :yoparty)

Tyvärr så är inte allt spikat då ja först måste sälja kåken nere i Skåne men ja kollar hellre nu än behöva stressa RIKTIGT sen...:gnissla

svara här lr PM:a, mig kvittar det...:tummenupp

btw. gärna så nära Säve Flygplats som möjligt...:rolleyes:

Last edited:
haha...Tack! men nu söker ja Boende....o inte ngn o busa med...:tungan

btw. om du inte har boende vart fan bor du då?? garaget?? :va
Ja det hade ju vart fantastiskt, dessvärre har jag inte ens ett garage :gnissla

Har precis kommit hem från Norge, så just nu är det morsan som gäller... iallafall tills jag hittar nått annat.

Ja det hade ju vart fantastiskt, dessvärre har jag inte ens ett garage :gnissla

Har precis kommit hem från Norge, så just nu är det morsan som gäller... iallafall tills jag hittar nått annat.

aah...ja det är jue iaf billigt o bo hemma...men mindre skoj på puben..."-ska du me hem?... -javisst var bor du då?... - hos morsan!...." :gnissla

Fan hyrt ett garage med varmhyra hade fan inte varit fel asså...så pass inrett så man kunnat bo där med...(som i filmen "Taxi 1")
MEN vi kan säga så här leta du upp ett garage som ovan nämt så är ja med o delar hyran/utrymmet med dig... :tummenupp :tungan

btw. 253 views o INGET erbjudande?!? NÅTT måste där väll va?? :confused:

Som jag skrev till donken - har en bekant i gårdsten (nära till säve via angeredsbron) som söker inneboende. Har för mig att det är en femrummare i enplansvilla. Kan kolla upp det lite noggrannare vid intresse. =)

Som jag skrev till donken - har en bekant i gårdsten (nära till säve via angeredsbron) som söker inneboende. Har för mig att det är en femrummare i enplansvilla. Kan kolla upp det lite noggrannare vid intresse. =)

Donken?? :va

Det är lagom nära det... 12.9km (Google Earth Pro) :tummenupp
det får du gärna kolla upp mer!! +är där garage plats för hojen?!?

hehe...asch, fordomar... jag kan kolla upp och ge dig ett nummer om du vill ha mer info. :tummenupp

Kan bli så att jag kommer att hyra ut min lägenhet i andrahand från och med aug eller sept. Osäkert om tjejen kommer in på en skola i långtbortistan eller ej. Gör hon det kommer vi att flytta för två års, så det vore ju perfa.

Skulle kosta ca 4kkr då inklusive garage samt parkering utomhus. Troligen då även en del möbler. Vi vet dock slutgiligt först i juni tror jag. Ute i god tid som dig:tummenupp

OT on

Välkommen till götet annars, precis som varje människa med snopp har även jag en gång i livet velat bli pilot, men kostnaderna avskräckte mig. Hello, this is your kapten Rachid Rachid speaking. The flight to Istanbul should usually take 3h and 35m but sinse I´m the pilot we will land in 2h 3min and 45s, kanske skulle eggat upp passagerarna?:D

OT off

Kan bli så att jag kommer att hyra ut min lägenhet i andrahand från och med aug eller sept. Osäkert om tjejen kommer in på en skola i långtbortistan eller ej. Gör hon det kommer vi att flytta för två års, så det vore ju perfa.

Skulle kosta ca 4kkr då inklusive garage samt parkering utomhus. Troligen då även en del möbler. Vi vet dock slutgiligt först i juni tror jag. Ute i god tid som dig:tummenupp

OT on

Välkommen till götet annars, precis som varje människa med snopp har även jag en gång i livet velat bli pilot, men kostnaderna avskräckte mig. Hello, this is your kapten Rachid Rachid speaking. The flight to Istanbul should usually take 3h and 35m but sinse I´m the pilot we will land in 2h 3min and 45s, kanske skulle eggat upp passagerarna?:D

OT off

27.9km till S.P.U ifrån "Mölndal"...är både för o nackdel med o ha långt till skolan...nakdelen är på morgonen när det är kallt...:gnissla men sen när man ska hem så får det gärna ta lite längre tid...:hojsmilie

Kommer upp när kåken är såld o kollar in mina alternativ (hela 3st :3freak ) Garaget är ett stort plus kan ja dock säga...:tummenupp

hmm...nog för det är dyrt men sov du när dom snacka löner?? :va :tungan

HAHA! Tror inte alla hade uppskattat en roll med en 747:a :gnissla men turistflyg är ett stort NEJTACK! (som flygplanspilot iaf) är jue som o va tågförare...samma spår hela tiden...:huvet Helikopterpilot öppnar upp för lite mer "spontan" flygning då man kan landa på udda platser m.m (sen ett jobb nere i St Tropez åt ngn höjdare hade int varit fel..:tuttar :tuttar )

Låter bra det!! är jue dock en del som ska klaffa innan det bär av men man kan jue alltid kolla läget o förbereda...:tummenupp tackar på förhand!!

Pm'ar dig numret till tjejen som hyr ut. :tummenupp
Sen är ett tips att starta ett event på facebook, sprida det utav bara helvete och låta folk bjuda in folk som känner folk osv. Rätt som det är så har du napp!

Jag kom att tänka på att jag har en god vän som har en tvåa inne i stan, på burgrevegatan. Hon är mkt noga med vem hon hyr ut till i andrahand och har inte valt någon än, fastän hon flyttade för flera månader sedan. :)
Kan höra med henne också.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...