Hyra MC i Göteborgstrakter?

woofes

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
inge just nu
Är det någon som vet om någon firma som hyr ut mc i Göteborgstrakterna? Är ute efter en BMW GS1200 för en långturssemester till sommaren.

/Andreas

tack för svaren! Mabirent finns alltså i Göteborg? Var ju helt hutlösa priser. Hade tänkt över över 500mil och uppåt 2 veckor, det kostar det! Finns det ingen som hyr ut begagnat?

Mvh, Andreas

woofes skrev:
tack för svaren! Mabirent finns alltså i Göteborg? Var ju helt hutlösa priser. Hade tänkt över över 500mil och uppåt 2 veckor, det kostar det! Finns det ingen som hyr ut begagnat?

Mvh, Andreas
Kolla mitt inlägg ovanför ditt :rolleyes:

woofes skrev:
jo jag kollade den ;)

men jag hittade ingen begagnatmodell som var intressant =/ Sen så kommer det väl kanske in något framöver.
Ja dom har massor av hojar, inta alla brukar ligga på websidan, ringa brukar funka.. sen så är det ju inte säsong nu, kommer nog fler senare till våren.. :tummenupp

I början på bikestreet/odinsgatan från partille sett, så ligger det en mc-affär in till höger mellan husen precis innan gamla Ahlqvist.. Dom hyr ut med om jag inte minns fel..
Men du kommer inte undan billigt nånstans tror jag.. Det är dyrt med att hyra hoj..
Lägg ut annons och hyr av privatperson kanske? Eller köp en hoj och sälj den sen.. lär du ju förlora mindre på än hyrpriserna!

Japp skall ringa o kolla läget! men det är ju inte än på några månader som det blir intressant, hade bara varit bra att veta ungefär vad kostnaden kommer att bli så man vet hur man skall planera framöver. Köpa hoj hade ju varit det bästa men ekonomin tillåter tyvärr inte det =/ Får sälja rettan isf...

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien