olofma
Medlem
- Gick med
- 7 May 2006
- Hoj
- CBR600 F4
Hej på er!
Har kollat runt lite och funnit att R modellen är snygg, billig att försäkra och hyfsat med klös. Så det jag undrar över är vad ni tycker ni som äger en eller har provkört en? Är väghållningen nått att ha? Rolig att köra? vad är nackdelarna?
Jag har funnit nått som verkar vara en spec. edition av R modellen som jag finner grymt snygg. Den har ändbokstäverna "TTC". Nån som vet nått om den modellen? Fann ett par st på mobile.de men jag kan icke tyska, nån som har lust o kolla lite snabbt och förklara för mig?
Så om jag inte tar över farsans Honda X11:a så får det nog fasen bli en sån
Har kollat runt lite och funnit att R modellen är snygg, billig att försäkra och hyfsat med klös. Så det jag undrar över är vad ni tycker ni som äger en eller har provkört en? Är väghållningen nått att ha? Rolig att köra? vad är nackdelarna?
Jag har funnit nått som verkar vara en spec. edition av R modellen som jag finner grymt snygg. Den har ändbokstäverna "TTC". Nån som vet nått om den modellen? Fann ett par st på mobile.de men jag kan icke tyska, nån som har lust o kolla lite snabbt och förklara för mig?
Så om jag inte tar över farsans Honda X11:a så får det nog fasen bli en sån
