Hyosung, hur gick det sen?

Du kanske ska nämna att CBR -98:an var i uruselt skick pga att den stått utomhus i tre år utan att ha blivit servad på 300 mil o mestadels stått stilla. Kanske därför vissa saker satt fast o vissa höll på att lossna. Folk här tror nog att du menar att ALLA 90-tals hojar är kass... Så är det ju ändå inte.

Jag skiter i vad folk tror :) roligt med åsikter

Grattis till hojen, en riktigt fin hoj, med "knullputs" som man brukar säga.
o till ett riktigt bra pris hörde jag ;D

btw, vad hände med den gamle ? bortsett från att du hamnade i diket ? när hände detta ? egen tur eller med andra ?

kör lugnt i sommar

// Henke

Henke vet hur man ska krydda stämningen! ;) "knullputs" var rätta ordet.. men jag sa till Pam att jag inte är intresserad av att dejta henne just nu! haha

Jag är bara glad att det var Pam som köpte den.. någon som uppskattar skicket på hojen och inte börja anmärka på milen det första dem gör när de inte vet ett skit om hojen. Hade denna hojen ute på annons föra året och folk är fan helt hopplösa.. Nissar som tror att en motorcyckel är skrot om den har passerat 3000-4000 mil. Nej, försök att hitta en 929 i samma skick. Juste det gör man knappast! Hoppas du njuter av varje minut med den Pam!! :)

Henke vet hur man ska krydda stämningen! ;) "knullputs" var rätta ordet.. men jag sa till Pam att jag inte är intresserad av att dejta henne just nu! haha

Jag är bara glad att det var Pam som köpte den.. någon som uppskattar skicket på hojen och inte börja anmärka på milen det första dem gör när de inte vet ett skit om hojen. Hade denna hojen ute på annons föra året och folk är fan helt hopplösa.. Nissar som tror att en motorcyckel är skrot om den har passerat 3000-4000 mil. Nej, försök att hitta en 929 i samma skick. Juste det gör man knappast! Hoppas du njuter av varje minut med den Pam!! :)

Hon är ju hästtjej så hojen kommer att daltas bort totalt.....

Ja du vet däckbyte var 6e vecka oavsett om det behövs eller ej.
Verkstadsbesök för allt, även för fel däcktryck .. Det kan ju vara nått allvarligare än det uppenbara.

Oljebyte konstant den kan ju fått i sig nått elakt.

Ja jag kan rabbla på i evighet..

Last edited:
Jag är 188 lång, blåögd, blond och stora... nejdå.. låter nästan som kontaktannons! haha

Jag är som sagt 188 lång och knäna var nästan uppe på tanken på 675an. Det lutar just nu åt Gixxer eller ZX10R.
Kriss din lilla fuling :-) Trodde inte du var sån.. :$

Det var DU som tog upp det här med dejting Kriss.. Inte jag. Jag gillar lammkött men du är lite för ung.. :-* ha ha ha!!!

Ja du vet däckbyte var 6e vecka oavsett om det behövs eller ej.
Verkstadsbesök för allt, även för fel däcktryck .. Det kan ju vara nått allvarligare än det uppenbara.

Oljebyte konstant den kan ju fått i sig nått elakt.

Ja jag kan rabbla på i evighet..
Ja du vet hur det är... ;-)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey