Hyosung, hur gick det sen?

Ja det var så för 2 år sen men nu är det blå R1:a som gäller och det gäller även gamla gubbar.:gnissla

Fel Fel Fel!..Alla ungdomar å snygga brudar vill ha HONDA! R1 är för gamla gubbar som du sa å coola killar som tror dom är tuffa bara för det står R1 på hojen!..;)

Fel Fel Fel!..Alla ungdomar å snygga brudar vill ha HONDA! R1 är för gamla gubbar som du sa å coola killar som tror dom är tuffa bara för det står R1 på hojen!..;)

Haha,, sa han med lilla 125:an, jag kör ifrån dig på 1:an HAHAHAHAHAHAHA,

Som sagts tidigare. Ut och provkör! Kanske inte optimalt väder nu, men gå på mässan och provsitt allt av intresse till att börja med. När du sen har provkört Daytona 675 är du såld :)

Som sagts tidigare. Ut och provkör! Kanske inte optimalt väder nu, men gå på mässan och provsitt allt av intresse till att börja med. När du sen har provkört Daytona 675 är du såld :)
Mitt ex har en sån så det är INTE aktuellt.. Men visst är dom snygga. Ska nog dit på lördagen så får kolla runt då.

Köp en japanare och du ska köpa hoj så är det hojsong är riktig skit.
Jag har ju min dragning till CBR.. ska försöka dra ihop två i Gbg o en i Varberg o ta det i samband med MC mässan. Tja, Varberg kan jag kanske ta ändå, rätt nära men ja. Får ju en betydligt äldre hoj men som du säger, mer välkänt o kanske mer kvalité?

Jag har ju min dragning till CBR.. ska försöka dra ihop två i Gbg o en i Varberg o ta det i samband med MC mässan. Tja, Varberg kan jag kanske ta ändå, rätt nära men ja. Får ju en betydligt äldre hoj men som du säger, mer välkänt o kanske mer kvalité?

Jag vet inte vad du ska lägga för pengar men för 30000-40000 får du bra grejer, om du åker neråt till tyskland så får du ännu mer för pengarna.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?scopeId=MB&lang=en

Här skulle jag egentligen skriva att de riktigt vackra människorna kör Aprilia.Men det är fult att ljuga. :D
Sneglar du mot Honda så ta en titt på VFR. Det ska tydligen vara en riktigt bra maskin.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman