tjoatjim
Ny medlem
Surfade runt lite på blocket kollade hojar, fann Hyosung GT 650R för ynka 58 998:- splirrans ny.... någon som varit och kollat på denna eller rent av testat den??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
det är samma motor som gamla suzuki SV650 om jag inte minns helt fel, en v-twin på 72 hkr.... Annars vet jag inte så mycket mer än att dom är billiga!!!
Att det skulle vara samma motor på SV650 och GT650 är en av de mest seglivade myterna bland mc-folk. Båda hojarna påminner mycket om varandra, men inte en enda skruv är identisk.
Jodå, några skruvar är säkert identiska, Suzuki och Hyongding har ju trots allt samarbete, men nej, det är INTE samma motor, det är stora skillnader.
Köp hellre Banditen (jag visste inte att dom var så billiga), men jag tror IOFS inte att koreamoppen är helt kass heller.
Banditen ger dig mer pengar tillbaka den dag du ska sälja, begade koreaner är löjligt billiga.
Det var ju någon MC-tidning (Bike?) som hade ett jämförande test mot någon japshoj, testet fanns som särtryck hos korea-handlaren, jag läste bara snabbt igenom och det som drog ner betyget på koreanen var andrahandsvärdet och att den inte hade automatisk avstängning av blinkersen...
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |