HV blå e dom bästa!!

hållundan skrev:
Va? :va

HV va bättre. VF va ogay...

Jaja, grattis till segern... Se till att knäpp dit dom däringa kaffetöntarna från Karlstad nu då.
Vart e alla kaxiga gbgare idag då?? :D

Ikon frågar efter ravis.. :D

Ska bli kul att se finalen mellan två såpass bra lag.. Tror det kommer bli jämt men FBK tar naturligtvis hem guldet!!! :yoparty

Har jag inte sagt till dig att du skall sluta med de där tunga drogerna du håller på med :fatta!

:hihi

JN skrev:
Ska bli kul att se finalen mellan två såpass bra lag.. Tror det kommer bli jämt men FBK tar naturligtvis hem guldet!!! :yoparty

JN skrev:

ja det får vi innerligt hoppas att dom gör, men tvekar inte så mycke... :D

Magnus skrev:
Har jag inte sagt till dig att du skall sluta med de där tunga drogerna du håller på med :fatta!

:hihi

Hehe... Men du trodde ju att FRÖ skulle vinna oxå så jag undrar vem det är som går på droger!!!!!! :tummenupp

Så jä**a skönt att Göteborg(sveriges Sk*thål) åkte på däng. Jämtin e ju kung. Det märks att han är gammal AIK:are. :Bugar :tummenupp

goodfella skrev:
Så jä**a skönt att Göteborg(sveriges Sk*thål) åkte på däng. Jämtin e ju kung. Det märks att han är gammal AIK:are. :Bugar :tummenupp

Jo, jämtin kommer ju att gå till historien som en stor hockeyspelare. Vem är AIK?

jasså där dök t-rex upp! Trodde du hade gått o lagt dig...och var är Ravetrancer??? :confused: .............. :tungan HV71 VINNER SM-GULD I ÅR!!!!!!!!!!! Så jävla skönt att de fick hål på henke till sist - det var helt rättvist och sett över hela matchserien var HV det klart bättre laget.......4-2 mot MODO, 4-2 mot VF.....nästa lag till rakning: FBK.....håll i hatten

HEJA HÅVE, HEJA HÅVE, SVERIGES BÄSTA LAG!!!!!
:banana :banana :banana :banana :banana

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage