HV blå e dom bästa!!

-Olika funderingar såhär på jobbet en fredagkväll...

"Vi har Sveriges bästa målvakt iallafall..."

"Kommer Jämtin med i TRE KRONOR ska jag heja på Island i fortsättningen..."

"Per Mårts ser ut som en död hund..."

"Huusko är gammal och har rejält fula handskar..."

"Ackerströms skogshuggarmusch är rejält ful..."

"Peter Ström är Elitseriens snyggaste spelare..."

Tack å bock. Som sagt, se till att knäpp dit kaffepöjkera från Karlstad så den däringa jävla Gunnar Johansson blir tyst nån gång...

/H - Uttråkad på jobbet - Fram till 06:00 imorrn. Räkna med knasiga tråd-svar idag...

Samuel_LJackson skrev:
jasså där dök t-rex upp! Trodde du hade gått o lagt dig...och var är Ravetrancer???

Rejvis sitter väl hemma och får ner vilopulsen.

Tja, är man så innefektiva som Frölunda (och iofs Hv... varit) hör man inte hemma i en SM-final. Laget är ju mer än en målvakt... Även om det varit en fröjd att se Henke!

Som sagt, lycka till mot de där lila människorna!

t-rex skrev:
Allvarligt, kommer det inte bli en lite avslagen final? Bägge lagen verkar ju sorgligt ineffektiva för tillfället?
icke att förglömma att fbk har haft en ganska enkel resa än så länge.. vilket kanske inte tyvärr talar för hv.. vilket även oxå talar för hv.. :va

Maverick skrev:
icke att förglömma att fbk har haft en ganska enkel resa än så länge.. vilket kanske inte tyvärr talar för hv.. vilket även oxå talar för hv.. :va

Blev inte särskilt imponerad av FBK:s spel mot Timrå...det kommer krävas betydligt mer fart och finess om de ska få hål på Hv:s stabila försvar...matchserien mot VF lär upprepas...Hv chocköppnar med två raka men sedan kan nog FBK bita ihop och vinna en eller två matcher innan HV slår i de sista spikarna i den gul-lila kistan.....HÅVE MOT SM-GULD!!!
/s

Samuel_LJackson skrev:
jasså där dök t-rex upp! Trodde du hade gått o lagt dig...och var är Ravetrancer??? :confused: .............. :tungan HV71 VINNER SM-GULD I ÅR!!!!!!!!!!! Så jävla skönt att de fick hål på henke till sist - det var helt rättvist och sett över hela matchserien var HV det klart bättre laget.......4-2 mot MODO, 4-2 mot VF.....nästa lag till rakning: FBK.....håll i hatten

HEJA HÅVE, HEJA HÅVE, SVERIGES BÄSTA LAG!!!!!
:banana :banana :banana :banana :banana
Äh va fan, jag sa redan i förra matchen att Frölunda har tappat sitt spel totalt, skamligt faktiskt.
Eftersom jag inte vill att FBK vinner så säger jag bara:
Go HV Go HV Go HV!!!!!!

//R

:-)

Någon som var i Scandinavium? Måste varit fruktansvärt bra tryck!

Jämtin måste ju vara den största fjolla som kallat sig hockeyspelare någonsin...

Som sagt, ett av de två lag som spelade i Scandinavium idag kommer vinna SM-guldet, och det blev ju inte Frölunda...

//A.

UnderDOG skrev:
:-)

Någon som var i Scandinavium? Måste varit fruktansvärt bra tryck!

Jämtin måste ju vara den största fjolla som kallat sig hockeyspelare någonsin...

Som sagt, ett av de två lag som spelade i Scandinavium idag kommer vinna SM-guldet, och det blev ju inte Frölunda...

//A.

Ja den där Jämtin kan man reta sig på, grattis HV spöa Färjestad nu. Fan va kass frölunda spela, räcker inte med en bra målvakt, ett gäng utespelare hade behövts med... men nästa säsong då jävlar om Lundqvist fortfarande finns kvar då =)

Anders gå online på ICQ, jag vill ju tjöta..

Det finns ju inga tvivel i världen om at FBK kommer att ta hem detta!!! :Bugar :Bugar :Bugar

Maverick skrev:

MoDo eller Luleå? Inte så stor skillnad om du frågar mig, det var ju bara nerverna som gjorde att HV torskade två matcher och speciellt den första.

VF eller TIK? TIK något lättare men VF har ju inte imponerat i de två avslutande matcherna.

Det kommer dock bli en rolig finalserie tror jag! Synd för HV att ni kommer stå kvar på ett SM-Guld när dimman har lagt sig. ;)

t-rex skrev:
Allvarligt, kommer det inte bli en lite avslagen final? Bägge lagen verkar ju sorgligt ineffektiva för tillfället?

Dock betydligt effektivare än VF eftersom de spelar final vilket VF inte gör. :tummenupp

HV va mycket bättre...grattis till segern. Hoppas nu bara HV KROSSAR Färjestad!

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage