Husrannsakan, bara på amerikanska filmer...

Och vad skulle en "riktig" polis vara? :)

Har en kompis som var såååååååå stolt över att han hade kommit in på PHS efter 11 försök. Frågade honom om han skulle bli trafikpolis och då svarade han " Nääää jag ska bli riktig polis."

Så trafikare är tydligen inte riktiga poliser.....:D

Nu kommer det fram att ännu fler här är poliser. Konstigt att inte rättshaveristerna reagerat än.

Säg att dom då får plocka in dig och att dom ska ringa din advokat om dom vill få dig att prata. Sen bara stå med armarna i kors och se vad som händer. Ser löpsedlarna framför mig: "Skräck-mc vållade panik i Strömstad - Grannarna rasar."

Dom stod och sköt laser hemma på min väg.
Kände igen den ena polisen sen tidigare, han är en dryg j*vel.
Råkade slå på varvstoppet när jag körde förbi dom, resultatet var att dom hoppade till lite lätt.

tack för att du finns, humor är alltid bra :D

FTP! :kulspruta :finger

Dom förklarade då att dom kanske borde komma och hälsa på mig på jobbet och punktmarkera mig så fort dom såg mig.

skit va schysst, be dom ta med fika, sen när du är sen hem be dom slå på blåljusen så det blir fritt i vänsterfilen :yoparty

fast nu i efterhand skulle du tagit HA västen på dig

Har en kompis som var såååååååå stolt över att han hade kommit in på PHS efter 11 försök. Frågade honom om han skulle bli trafikpolis och då svarade han " Nääää jag ska bli riktig polis."

Efter 11 försök kanske dom tar in folk för att dom ska sluta söka? Jag kom in på första. Kanske därför jag inte är trafikpolis :D

Haha..nja riktiga är dom allt..men lite trötta kanske?:D

Tröttaste poliser jag någon sin har jobbat med (nja de jobbade ju inte så mycket) va gränspoliserna!!

Tröttaste poliser jag någon sin har jobbat med (nja de jobbade ju inte så mycket) va gränspoliserna!!

Har jag också hört, hade vänner som sommarjobbade där under skoltiden. Där snackar vi fika!:D

Men iofs, den dagen den svenska polisen får inte lite coola hojar som civilhojar så skulle jag nog stå där och knacka på dörren. Tänk dig, fika, R1:a, fika, R1:a, lunch, fika och avsluta med lite R1:a.
Sämre jobb finns ju!:D :D

Nu skulle jag personligen aldrig vilja ha ett jobb där jag kör hoj. Då blir det ju ett nödvändigt ont och inte något kul som man fördriver tiden med!

DET är iofs sig sant! Det skall ju fortfarande vara ett nöje. Skulle dessutom inte behöva sätta mig på hojen trots spöregn bara för att få ihop tillräckligt med timmar!:näsblod

poliser har inte något vettigt att göra känns det som. alla mord å andra hemska brott saknar de kompetens eller ens ork att ta itu med

Kan vi inte alla en gång för alla lära oss att trafikpoliser inte sysslar med mord/misshandel/våldtäkter? Mao kommer inga fler mord att utredas för att trafikpoliserna slutar kolla hastigheter, din syster får inte mindre risk att bli våldtagen om polisen slutar kolla nykterhet på folk i trafiken etc, det som möjligtvis skulle kunna inträffa är något ökad försäljning av kaffe och munkar...

(däremot verkar dom här vara jävligt dryga med att begära husrannsakan, hota med trakasserier m.m. men som flera redan konstaterat, trådskaparen inkluderad, så är det inte särskilt smart att försöka jävlas med dom, speciellt inte när det samtidigt innebär att man bryter mot lagen och ger dom möjlighet att bötfälla en, hade jag (gud förbjude) varit (trafik)polis hade jag också bötfällt varje dag i veckan)

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd