ZaraxZ
Medlem
Nej inte alls billigare... men grabbar! Kolla på dom! Dom är ju som nya!kieL skrev:2490113man kan ju alltid köpa egna motardbanor + ekrar.. oså fixa själv mkt billigare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej inte alls billigare... men grabbar! Kolla på dom! Dom är ju som nya!kieL skrev:2490113man kan ju alltid köpa egna motardbanor + ekrar.. oså fixa själv mkt billigare.
ZaraxZ skrev:2491965Nej inte alls billigare... men grabbar! Kolla på dom! Dom är ju som nya!
Men köp dom då!ZaraxZ skrev:2491965Nej inte alls billigare... men grabbar! Kolla på dom! Dom är ju som nya!
Det är inte oss du ska övertyga. Du verkar tycka dom är okej, och jag tror du redan har bestämmt dig så kör på det nu.ZaraxZ skrev:2491965... men grabbar! Kolla på dom! Dom är ju som nya!
Jag tycker att det är jättebra.... Men jag har ju inte pengar.... så jag försöker övertyga folk som har pengar att ge mig så jag ka köpa...<Anton> skrev:2494197Det är inte oss du ska övertyga. Du verkar tycka dom är okej, och jag tror du redan har bestämmt dig så kör på det nu.
ZaraxZ skrev:2494363Jag tycker att det är jättebra.... Men jag har ju inte pengar.... så jag försöker övertyga folk som har pengar att ge mig så jag ka köpa...![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |