Husqvarna WR125 SM-kit

ZaraxZ skrev:
2491965 Nej inte alls billigare... men grabbar! Kolla på dom! Dom är ju som nya!

Vill du ha motard och har pengarna. Köp! Blir inte billigare att göra, och blir de billigare tror jag de är värt att betala mellanskillnaden för att bara kunna smälla på de här i stället för att lägga ner en massa arbetstimmar på att få de att funka som de ska. Klart sakerna kostar men oftast så smakar de också.

om du ahr pengarna hade jag inte tvekat en seckund. dom såg ju riktigt fräsha ut osse!

ZaraxZ skrev:
2491965... men grabbar! Kolla på dom! Dom är ju som nya!
Det är inte oss du ska övertyga. Du verkar tycka dom är okej, och jag tror du redan har bestämmt dig så kör på det nu.

<Anton> skrev:
2494197 Det är inte oss du ska övertyga. Du verkar tycka dom är okej, och jag tror du redan har bestämmt dig så kör på det nu.
Jag tycker att det är jättebra.... Men jag har ju inte pengar.... så jag försöker övertyga folk som har pengar att ge mig så jag ka köpa... :)

ZaraxZ skrev:
2494363 Jag tycker att det är jättebra.... Men jag har ju inte pengar.... så jag försöker övertyga folk som har pengar att ge mig så jag ka köpa... :)

Haha hoppas det går bra då :) Tycker grejjerna ser riktigt schysta ut :tummenupp :yoparty

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing