perhu
Medlem
Vad väger den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska du byta ut triplen?
Eller kan det bli en Guzzi istället för Kawan? Deras scrambler såg inte dum ut alls.
157 kilo?! Extremt lite? Eller kanske jag som är vant mig med tung maskin. Intressant hoj, var länge sen jag fått sånt köpsug. Lite fulsnygg sådär. Lär vara jämförbar med Duke 690 i köregenskaper?
Det är mer eller mindre en en Duke av senaste generationen med lite annan optik.
Vikten är ungefär vad 690 Duke legat på hela tiden.
Jag gillar stuket men satt inget bra på den när jag kika på den på mässan.
Jag pratade med en Husqvarna-representant på mässan. På min fråga vad den delar för delar med KTM Duke 690 så svarade han: "den delar inget med KTMen, allt är nytt och Husqvarna utvecklat" . Hmmm....
Jag pratade med en Husqvarna-representant på mässan. På min fråga vad den delar för delar med KTM Duke 690 så svarade han: "den delar inget med KTMen, allt är nytt och Husqvarna utvecklat" . Hmmm....
157 kilo?! Extremt lite? Eller kanske jag som är vant mig med tung maskin. Intressant hoj, var länge sen jag fått sånt köpsug. Lite fulsnygg sådär. Lär vara jämförbar med Duke 690 i köregenskaper?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |