Qvarnis 450
Ny medlem
tjo,,har köpt en Qvarnis 450 ,05,a har ni tipps om och få den att gå bättre och vilken växel rycker ni upp den,, tänkte dreva ner den 2 kugg fram men kansk
e går sååå sakta då?? tipps tipps,, ny på motard fronten,,
nån som e jätte haj på qvarnor,,
e går sååå sakta då?? tipps tipps,, ny på motard fronten,,
nån som e jätte haj på qvarnor,,