nä det gör faktiskt inte det, tar du mig för en idiot eller? mer eller mindre samma % av prillor (rs/tuono/mx) och GG skär. ta nu detta med en nypa saltkieL skrev:2366785sen finns det ju minst 10 gr mer prillor men det kanske inte hör till saken![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nä det gör faktiskt inte det, tar du mig för en idiot eller? mer eller mindre samma % av prillor (rs/tuono/mx) och GG skär. ta nu detta med en nypa saltkieL skrev:2366785sen finns det ju minst 10 gr mer prillor men det kanske inte hör till saken![]()
Gammla gg motorerna (tm racing) Skar bara om dom plågades med lång landsvägskörning (fullgas i timmar dödar)-Rosen- skrev:2367084nä det gör faktiskt inte det, tar du mig för en idiot eller? mer eller mindre samma % av prillor (rs/tuono/mx) och GG skär. ta nu detta med en nypa salt
-Rosen- skrev:2366151det finns väl ingen sm klass för 125or
?????????
vad är nu fel med hur jag stavar?

hehe gissade nästan detBärgren skrev:2367870Menade inte dig.![]()

Hmm borde jag känna mig träffad? Japp. Gör jag det? Nej..Bärgren skrev:2367870Menade inte dig.![]()

prulle skrev:2368080Hmm borde jag känna mig träffad? Japp. Gör jag det? Nej..![]()
hundratjufemma skrev:2368712Husqvarna är inte bra, Japanskt är bra.. Yamaha Honda Suzuki Kawasaki o.s.v.. Eller som du var inne på KTM som jag.
en OMGSPLOSIONBärgren skrev:2368737Ännu än![]()
hundratjufemma skrev:2368712Husqvarna är inte bra, Japanskt är bra.. Yamaha Honda Suzuki Kawasaki o.s.v.. Eller som du var inne på KTM som jag.
Loy skrev:2368809HAHA!
Vad baserar du ditt uttalande på?
Bärgren skrev:2368812Att han letar SM däck till sin KTM.
Loy skrev:2368817Ahh, och därför är husqvarna det sämsta skitet man kan köpa. Jag tror nästan jag förstår han![]()
Bärgren skrev:2368820![]()
![]()
Loy skrev:2368831Men jag är fortfarande mycket förvånad över att han kan dra en sån slutsats att alla märken är bra utom husqvarna. Han måste ju vara en man med extrema erfarenheter.
BigAir skrev:2373292Men ush, ni gör mig helt förvirrad. Husqvarnan är nästan skickad men har vell 1 dag på mig att ändra mig eller så, är det bara skit eller är det en bra sak?
Hur är dom att köra med annars då, suger dom totalt eller?
KÖP!oneBigAir skrev:2373292Men ush, ni gör mig helt förvirrad. Husqvarnan är nästan skickad men har vell 1 dag på mig att ändra mig eller så, är det bara skit eller är det en bra sak?
Hur är dom att köra med annars då, suger dom totalt eller?
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |