Husqvarna 125 SM

kieL skrev:
2366785 sen finns det ju minst 10 gr mer prillor men det kanske inte hör till saken :confused:
nä det gör faktiskt inte det, tar du mig för en idiot eller? mer eller mindre samma % av prillor (rs/tuono/mx) och GG skär. ta nu detta med en nypa salt

-Rosen- skrev:
2367084 nä det gör faktiskt inte det, tar du mig för en idiot eller? mer eller mindre samma % av prillor (rs/tuono/mx) och GG skär. ta nu detta med en nypa salt
Gammla gg motorerna (tm racing) Skar bara om dom plågades med lång landsvägskörning (fullgas i timmar dödar)

hundratjufemma skrev:
2368712 Husqvarna är inte bra, Japanskt är bra.. Yamaha Honda Suzuki Kawasaki o.s.v.. Eller som du var inne på KTM som jag.

HAHA!

Vad baserar du ditt uttalande på?

Bärgren skrev:

Men jag är fortfarande mycket förvånad över att han kan dra en sån slutsats att alla märken är bra utom husqvarna. Han måste ju vara en man med extrema erfarenheter.

Loy skrev:
2368831 Men jag är fortfarande mycket förvånad över att han kan dra en sån slutsats att alla märken är bra utom husqvarna. Han måste ju vara en man med extrema erfarenheter.

Ja, han har säkert levat i 15 år snart.:rolleyes:

Men ush, ni gör mig helt förvirrad. Husqvarnan är nästan skickad men har vell 1 dag på mig att ändra mig eller så, är det bara skit eller är det en bra sak?

Hur är dom att köra med annars då, suger dom totalt eller?

BigAir skrev:
2373292 Men ush, ni gör mig helt förvirrad. Husqvarnan är nästan skickad men har vell 1 dag på mig att ändra mig eller så, är det bara skit eller är det en bra sak?

Den är bra. Så fort du startar och kör iväg så kommer du vara så adrenalinpumpad att tillochmed en Strindberg-film skulle vara kul.

BigAir skrev:
2373292 Men ush, ni gör mig helt förvirrad. Husqvarnan är nästan skickad men har vell 1 dag på mig att ändra mig eller så, är det bara skit eller är det en bra sak?

KÖP!one

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...