husky570 vs husa 650

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
vad tycker ni? som jag sagt tidigare så ska den köras med på bana , tävlas med och köra gata.
hur är det med underhållet på dom mm.berätta lite ni som vet om effekt mm.
 
vad bra då behöver man aldrig mer starta en tråd för det finns ju om i princip allt här på sporthoj så det är bara att söka :)

kan någon som vet svara istl
 
Jag har bara provat en "orginal" te 570 -02med motardhjul på, den kändes större å slöare än min ktm 625a, å husan jag åker på nu är lite smidigare än ktm en......

Men en 525a får Husan att framstå som en buss..........

sådär håller det på......... men qvarnan håller väl bättre än husan vad jag fattat, med undantag hit å dit.

NOX Å annat jox har jag inte ens varit i närheten av


blom skrev:
vad bra då behöver man aldrig mer starta en tråd för det finns ju om i princip allt här på sporthoj så det är bara att söka :)

kan någon som vet svara istl
 
blom skrev:
vad bra då behöver man aldrig mer starta en tråd....

va inte riktigt så jag menade då...men det finns nog ingen hoj som har diskuterats mer än just husa 650 på forumet.

köp den hoj du gillar mest...båda har ca 60hk, husan har bättre vrid, huskyn går bra på högt varv....osv osv

skulle försöka hitta en husky smr om jag va du.
 
blom skrev:
vad tycker ni? som jag sagt tidigare så ska den köras med på bana , tävlas med och köra gata.
hur är det med underhållet på dom mm.berätta lite ni som vet om effekt mm.
Har haft Husa 650 -03 och har ni husky 570RR.. Tyker huskyn har mer lättkörd effektkurva och att den är smidigare. Det är iaf vad jag tycker....
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top