blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
vad tycker ni? som jag sagt tidigare så ska den köras med på bana , tävlas med och köra gata.
hur är det med underhållet på dom mm.berätta lite ni som vet om effekt mm.
hur är det med underhållet på dom mm.berätta lite ni som vet om effekt mm.




