Soetnows
Vem fan e Fsonn?
oi oi! Va ute en sväng igår å märkte att hojen läcker olja
såg ut att komma ut mellan topplocket och ventilhuset
, har använt såndär packning på tub emellan där, så skruva ja isär, tog bort resterna från den gamla packningen, gjorde rent å la dit ny, lite mer den här gången.
Körde en sväng och märkte att den fortfarande läcker, ganska mycket.. har kollat alla skruvar så dom e åtdragna ordentligt, och även kollat om de kan läcka nån annan stans! Va ja kan se så läcker den fortfarande mellan topplock och ventilhus på vänstersida, precis ovanför avgasporten!
Ska man använda nån speciell packning där? i manualen står de att ja ska ha nån silliconliknande packning, har använt den här:

/Soetnows
såg ut att komma ut mellan topplocket och ventilhuset
, har använt såndär packning på tub emellan där, så skruva ja isär, tog bort resterna från den gamla packningen, gjorde rent å la dit ny, lite mer den här gången.Körde en sväng och märkte att den fortfarande läcker, ganska mycket.. har kollat alla skruvar så dom e åtdragna ordentligt, och även kollat om de kan läcka nån annan stans! Va ja kan se så läcker den fortfarande mellan topplock och ventilhus på vänstersida, precis ovanför avgasporten!
Ska man använda nån speciell packning där? i manualen står de att ja ska ha nån silliconliknande packning, har använt den här:

/Soetnows