Husabergrenovering startad!

Idag gick den igång som den skulle!!! :yoparty

Hittade problemet, det var chokreglaget som satt för spänt så det låg lite choke på bara, fan vilken skillnad på starten det är nu efter renoveringen. Förut var jag tvingad att ta sats o hoppa igång den, nu kunde jag nästan sitta ner o kicka igång. Körde även ett par repor i gången till garaget (20-30 m inomhus) Den låter bra och jag hoppas att det blir plusgrader några dagar nu så man kan ta ut den på en lite bättre provtur :rolleyes:

Fan vilken skön känsla att den är klar o timmarna är "nollade" och tack alla som svarat på mina frågor :tummenupp

Idag gick den igång som den skulle!!! :yoparty

Hittade problemet, det var chokreglaget som satt för spänt så det låg lite choke på bara, fan vilken skillnad på starten det är nu efter renoveringen. Förut var jag tvingad att ta sats o hoppa igång den, nu kunde jag nästan sitta ner o kicka igång. Körde även ett par repor i gången till garaget (20-30 m inomhus) Den låter bra och jag hoppas att det blir plusgrader några dagar nu så man kan ta ut den på en lite bättre provtur :rolleyes:

Fan vilken skön känsla att den är klar o timmarna är "nollade" och tack alla som Stort grattis. Härligt när man drar igång hojen efter renovering. :tummenupp Skönt också som sagt att ha "0 timmar" på mätaren.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park