Husabergrenovering startad!

Idag gick den igång som den skulle!!! :yoparty

Hittade problemet, det var chokreglaget som satt för spänt så det låg lite choke på bara, fan vilken skillnad på starten det är nu efter renoveringen. Förut var jag tvingad att ta sats o hoppa igång den, nu kunde jag nästan sitta ner o kicka igång. Körde även ett par repor i gången till garaget (20-30 m inomhus) Den låter bra och jag hoppas att det blir plusgrader några dagar nu så man kan ta ut den på en lite bättre provtur :rolleyes:

Fan vilken skön känsla att den är klar o timmarna är "nollade" och tack alla som svarat på mina frågor :tummenupp

Idag gick den igång som den skulle!!! :yoparty

Hittade problemet, det var chokreglaget som satt för spänt så det låg lite choke på bara, fan vilken skillnad på starten det är nu efter renoveringen. Förut var jag tvingad att ta sats o hoppa igång den, nu kunde jag nästan sitta ner o kicka igång. Körde även ett par repor i gången till garaget (20-30 m inomhus) Den låter bra och jag hoppas att det blir plusgrader några dagar nu så man kan ta ut den på en lite bättre provtur :rolleyes:

Fan vilken skön känsla att den är klar o timmarna är "nollade" och tack alla som Stort grattis. Härligt när man drar igång hojen efter renovering. :tummenupp Skönt också som sagt att ha "0 timmar" på mätaren.

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage