ragge86
Krashkung
Någon som vet vad bromshandtag, gashandtag och höger fotpinne kostar ? hade en liten marksyning igår 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ta fram din parts manual så att du kan se artikelnummer till de saker du söker pris på och så söker du sedan på Karlströms Motor i deras sökfunktion över Husaberg och KTM delar.Någon som vet vad bromshandtag, gashandtag och höger fotpinne kostar ? hade en liten marksyning igår![]()
Nice, jag skulle tagit en kik på din vid tillfälle.
Någon som vet vad bromshandtag, gashandtag och höger fotpinne kostar ? hade en liten marksyning igår![]()
Skulle väl kunna gå för sig... Dock så är min i akut behov av diverse nya packningar i toppen så den står för tillfället...
Fotpinnen är sinnessjukt dyr -svetsa!
Skulle väl kunna gå för sig... Dock så är min i akut behov av diverse nya packningar i toppen så den står för tillfället...
Fotpinnen är sinnessjukt dyr -svetsa!
Yamaha original -07 -> 1800 spänn. FÖR EN FOTPINNE![]()
Haha, störtlöjligt! Hur f*n är det möjligt? Iof så är det väl "exklusiv" aluminium vi snackar då, Husa/KTMs är ju i simpelt bonnjärn![]()
Jag kommer svetsa mina pinnar många gånger innan jag köper nya!
Sitter och klurar lite på serviceintervallerna på husan, rekommenderat är var 15:e timme, bör man vara noggrannare? Jag tänkte serva var 10:e.
Dom flesta servar väl vart 5:e timme?
Intervallerna var ju var 5:e timme tidigare. Nu rekommenderas 15.
Står inget om oljebyte var 5:e timme på -07.Kolla en gång till i boken.vad är det för service intervall du menar eg ?? ventiler är ff var 10e timme och oljebyte var 5e. ÄVEN på 06 och 07 !
Du har nog fyllt på lite för mkt olja gissar jag. Och/eller kört en hel del på slangenHar beställt OBDVT-nålen och munstycken. Kollar på sprängskissen, är det bara att flytta över clipset och muttern från den gamla nålen?
Jag har lossat förgasaren så bara elsladden och gasvajern är kvar, har liksom lagt fuggen på blocket. Tar ni loss hela fuggen från hojen eller funkar det bra att låta den "hänga kvar"?
Tog bort luftfiltret oxå för att kolla läget, det var fuktigt/blött med olja i ramen från vevhusventen, så pass att det rann ut lite när jag tog av luft-gummibälgen från förgasaren. Har varken klotat eller kört mkt på slangen...
Blir nog att dra vevhusventen till ett uppsamlingskärl.
Tips på det? Vanligt med så "mkt" olja där?
Något annat att tänka på?
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |