Robertzon
Tubeless
Är det någon som har koll på om det sitter backspeglar original på Husaberg FS650 -04?
Ska nämligen in på besiktning såfort jag fått mitt nya bakdäck och det är likabra att standardisera den helt innan.
du bör sätta på speglarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon som har koll på om det sitter backspeglar original på Husaberg FS650 -04?
Ska nämligen in på besiktning såfort jag fått mitt nya bakdäck och det är likabra att standardisera den helt innan.
Det finns massa trådar om just detta med bilder osv. Leta lite först och om du inte hittar så skicka PMvet du möjligtvis vad delarna heter? ska nog köra med motardoket till en början tills jag köpt en bromspump till det andra oket.
// C
Coolt! Blev ju bra, f-n va snabb du kommer att bli nuså där då har man styvat upp ramen lite![]()
Coolt! Blev ju bra, f-n va snabb du kommer att bli nu![]()
Du kan även stärka upp svingfästena och rören bakom luftburken.
Men jag tror nästan att dom stärker upp VM ramarna för mycket.
så där då har man styvat upp ramen lite
ör detta nödvändigt kan man fråga sig, nej förmodligen inte men det är kul och pula lite![]()

det ser ju bra ut![]()
vill göra så på min med är ju alldrig fel med lite mer tålighet![]()
jag hade inte gjort det om inte ramen skulle lackats om så nu åker den iväg för blästring och lack, den ska bli svart och fin

Varför ska du besiktiga en 04:a.Den ska väll inte in för än 2008 eller nåt![]()

ingen som har växeldrev över, 5 o 6:an vill jag ha
jag har!
//Mcbudet
Borde man inte kunna ha i "mjukmedel" i färgen som man har när man lackar plast?
Självklart kan man det, den är ju inte metallren när du köper den.Jag ska lämna prylar på lack nästa vecka och kom på idag att bakfjädern skulle kanske lackas, kan man det?? den rör sig ju mycket, spricker inte lacken??
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!