Husaberg med 700cc 2-takt´s Enstånka

Här är iaf en annan som tänkt samma sak..
http://www.youtube.com/user/yaaami90#p/a/u/0/mOqPleM73zU

img6124d.jpg

Du kanske redan har blivit ditskickad av alla moralkärringar och normer. Men om du inte får igång tråden hoppas jag att du brinner långsamt i satanselden!
Update?

Hej TS!
Jag hoppas du har det bra! Att livet leker! Men....

har en känsla av att jag även kan tala för andra SH användare som följer denna tråd när jag säger så här.. Du har förändrats. Vi vet knappt vart du är längre. Du gjorde många så glada förut. Snälla, snälla TS kom tillbaka till oss. Sluta hålla på med vad du nu gör (säkert något socialt eller annat trams) och återvänd till dit du hör hemma. HOS OSS!

Det jag vill säga med den här posten är att vi saknar dig..
Så snälla TS gör en uppdate, visa oss vad som hänt! Ett täcken på liv i denna till synes döda tråd.

Med vänliga hälsningar din
Pönan

Hej TS!
Jag hoppas du har det bra! Att livet leker! Men....

har en känsla av att jag även kan tala för andra SH användare som följer denna tråd när jag säger så här.. Du har förändrats. Vi vet knappt vart du är längre. Du gjorde många så glada förut. Snälla, snälla TS kom tillbaka till oss. Sluta hålla på med vad du nu gör (säkert något socialt eller annat trams) och återvänd till dit du hör hemma. HOS OSS!

Det jag vill säga med den här posten är att vi saknar dig..
Så snälla TS gör en uppdate, visa oss vad som hänt! Ett täcken på liv i denna till synes döda tråd.

Med vänliga hälsningar din
Pönan

Pontus levererar!

Sorry....

Pga av oförutseda händelser så har projektet saktat av om möjligt ännu mer =( (Konkurs, arbetslös osv)

Nånting händer men pga av övrigt strul (kylar relaterat) så måste kylaren svetsas om samt insug. Detta ska göras inom en snar framtid men inte just nu.... men vill försöka ha den klar innan isen lägger sig

Mvh Jokern

Kom an nu! ett topp 3 bygge på sporthoj får inte dö ut såhär!

Bättre sent än aldrig ?

Problemet som gjorde att bygget stoppades var att firman jag jobbade på gick omkull (och jag precis köpt hus mindre kul)
Nu e vi på g igen
Kylaren ska förhoppnings viss lämnas in nästa vecka då en anslutning böhver ändrars (tog i kröken)
Ska se om jag hinner trycka dit elen i helgen och få dit förgasaren då borde den vara klar för en provstart
Efter det så är det bara fästena för kröken kvar =)
Och insuget är nu svetsat (måste dock planas slog sig lite fixas dock med en bräda)

Tog lite tid men nu är målsnöret nära

Last edited:
Fantastiskt! Starkt jobbat, det är lätt att bara låta projekt stå kvar.

:banana:banana:banana:banana:banana

Jaaaaa!! Nu gör du oss glada :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP