h900
Ny medlem
Vad är det för skillnad på husaberg 650 fe och fs 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för skillnad på husaberg 650 fe och fs![]()
står det för Factory Supermotard & Factory Enduro eller är jag helt fel ute?
Vad är det för skillnad på en 650fs och en fs650s (force edition) ?? är det bara fälgar och plast??
okej okej, får prova o köra min polares husabergare så får man juh svart på vitt om den är slööär exakt sammma motor
Det skiljer lite mellan olika versionerna, årsmodellerna och kubikstorlekarna. Vad är det som jämförs? Och jämförs med vad?
Är det ngt som vet säkert om det är någon skillnad? alla säger olika som jag hört med...
02 fanns inga motarder, så det är ett stort hopp mellan femman till sexan med enduromotorn.
Ehh vad menar du nu? -02 fanns det ju onekligen motarder, köpte en FS650 själv då.
Från -01 finns motarden med Beringerbroms fram,400 och 650.Det var väl endurohojjar med motardhjul. Släpptes som Chrome edition eller Black edition.
Så det fanns alltså färdiga från fabrik menar du? Med fyrkolvsoket? Och motardfjädring. Där ser man. Har tydligen inte så bra koll om dom kom 02 eller senare.
Det var väl endurohojjar med motardhjul. Släpptes som Chrome edition eller Black edition.
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |