tjenare !
efter att ha bytt lite lager/kläpp/fjäder. så skall jag ställa ventilerna
hittade ett litet lock på "generator" kpåan som jag skruvade bort, hittade en markering o undrar när dessa är emot varandra. står kolven i tdc? eller är det ner o titta i tändstifthålet som gäller ?
mvh daniel
efter att ha bytt lite lager/kläpp/fjäder. så skall jag ställa ventilerna
hittade ett litet lock på "generator" kpåan som jag skruvade bort, hittade en markering o undrar när dessa är emot varandra. står kolven i tdc? eller är det ner o titta i tändstifthålet som gäller ?
mvh daniel