Tjena..
Skulle vart o kört med husan idag, men vädret var förjävligt så fick bli o skruva istället. Blev såklart lite "ljudkåt" så bror och jag starta upp den - hyffsat lättstartad så vi var nöjda. Dock dog den kort efter och baktände rejält. Tänkte inte mer på detta utan började skruva på annat..
Slutade iallafall med att vi var tvungna att starta igen och jag blev lite nervös att oljenivån var låg. Såg att oljan var bra, men, vid kickaxeln var det världens spricka.. skoj..
Så, går detta att laga på något sätt eller bara att köpa nytt?

Kickan sitter alltså lite halvtaskigt, och när hojen baktände slog den till kåpan ganska hårt..
Tips?
Skulle vart o kört med husan idag, men vädret var förjävligt så fick bli o skruva istället. Blev såklart lite "ljudkåt" så bror och jag starta upp den - hyffsat lättstartad så vi var nöjda. Dock dog den kort efter och baktände rejält. Tänkte inte mer på detta utan började skruva på annat..
Slutade iallafall med att vi var tvungna att starta igen och jag blev lite nervös att oljenivån var låg. Såg att oljan var bra, men, vid kickaxeln var det världens spricka.. skoj..
Så, går detta att laga på något sätt eller bara att köpa nytt?

Kickan sitter alltså lite halvtaskigt, och när hojen baktände slog den till kåpan ganska hårt..
Tips?