Yabba
Den som lever får se!
- Gick med
- 8 Mar 2005
- Hoj
- KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Har läst att man ska ta bort kåpan över svänghjul/tändning och vädra där på dom äldre än -04, för att det gärna blir fukt.
Jaja, det gäller nog inte min, en -03 som jag vet det sittter det gamla systemet på.
Man är ju som vildvittrorna i Ronja - syns inte, finns inte......
Hur som helst tvärdog motorn sist jag var på crossbanan, hade en tanke i bakhuvet att, faan, man skulle nog ha luftat svänghjulet någon gång ändå.
Tvättade hojjen när jag kom hem (tisdag), men har inte haft tid att kolla på den föräns idag.
Vad händer när jag tar bort kåpan - Plask, var en del vatten därinne
Nu till frågan, är tändningen pajj eller räcker det med att det får stå och torka??
Om det är pajj, vad kostar en ny??
Är det dyrare med det nya kokusansystemet, och är det möjligt att få dit det i stället för gamla SEM?
//NJ
Jaja, det gäller nog inte min, en -03 som jag vet det sittter det gamla systemet på.
Man är ju som vildvittrorna i Ronja - syns inte, finns inte......
Hur som helst tvärdog motorn sist jag var på crossbanan, hade en tanke i bakhuvet att, faan, man skulle nog ha luftat svänghjulet någon gång ändå.
Tvättade hojjen när jag kom hem (tisdag), men har inte haft tid att kolla på den föräns idag.
Vad händer när jag tar bort kåpan - Plask, var en del vatten därinne
Nu till frågan, är tändningen pajj eller räcker det med att det får stå och torka??
Om det är pajj, vad kostar en ny??
Är det dyrare med det nya kokusansystemet, och är det möjligt att få dit det i stället för gamla SEM?
//NJ
Last edited: