Jaja... ni kan ju intala er det där...
Dom där brembo prylarna som sitter på era hojar kan man ju ta o slänga,,, det vet man när man har haft möjlighet att prova mot annat.
Har ni sett hur mycket dom där skit oken flexar?? nä, trodde väl det...
öhhh... avgassystem.. ge er.. det som sitter på nox och RR är inte dirrekt porrigt.., hjul..?? snygga nav dom där gråa gjutna som sitter på hysky...
gaffeln?? nänä.. snik-italienskt-skit... BYT!!!
Styrkronor... ev den på noxen men RR?? uppolerat standard-skräp.
Men.. kolfiberkåpor, ja tack. titanskruvar? ja tack..(nox)
Obs. jag äger själv en husky,,,