Husa med mikuni?

liljekvist skrev:
Ok nu föstår jag tack :Bugar

Jo en sak bara, om jag inte mins fel så bytte ex Shumacher från benniton till ferrari och vinner WM där med efter något år.... Fast de var nog bara en slump Alesi och Berger skulle nog haft samma framgång om dom hade stannat... :rolleyes:
Om jag inte minns fel så tog Shumacher med sig den bästa personalen från Bennaton också... Har du glömt det? =).
 
mr_rockster skrev:
Om jag inte minns fel så tog Shumacher med sig den bästa personalen från Bennaton också... Har du glömt det? =).


nja kanske inte glömt men förträngt...... fast dom tog inte med bennaton bilen, bara konceptet :tungan

Fan att du skulle vara påläst om F1 :huvet
 
Last edited:
liljekvist skrev:
nja kanske inte glömt men förträngt...... fast dom tog inte med bennaton bilen, bara konceptet :tungan

Fan att du skulle vara påläst om F1 :huvet
F1 är ju kul, speciellt nu när Wirdheim kör Jagga med... iofs bara som tredjeförare men ändå...
 
mr_rockster skrev:
F1 är ju kul, speciellt nu när Wirdheim kör Jagga med... iofs bara som tredjeförare men ändå...


Ja man får ta och ha med sig jagga flagga ner nu i år istället, lämna Maclaren hemma i hyllan istället :yoparty :fyllisar
 
mr_rockster skrev:
Det trista med att ha en RR är att man inte blir köpsugen på något. De andra pratar porrdetaljer som värre bromsar, radialpumpar, värre fugge, shysstare avgassystem, titanpryttlar, excel fälgar och allt annat tjafs som de vill ha. Vad ska man prata om om man redan har allt det där? ;)

Jaja... ni kan ju intala er det där...
Dom där brembo prylarna som sitter på era hojar kan man ju ta o slänga,,, det vet man när man har haft möjlighet att prova mot annat.
Har ni sett hur mycket dom där skit oken flexar?? nä, trodde väl det...

öhhh... avgassystem.. ge er.. det som sitter på nox och RR är inte dirrekt porrigt.., hjul..?? snygga nav dom där gråa gjutna som sitter på hysky...

gaffeln?? nänä.. snik-italienskt-skit... BYT!!!
Styrkronor... ev den på noxen men RR?? uppolerat standard-skräp.

Men.. kolfiberkåpor, ja tack. titanskruvar? ja tack..(nox)

Obs. jag äger själv en husky,,,
 
Tamtech skrev:
Jaja... ni kan ju intala er det där...
Dom där brembo prylarna som sitter på era hojar kan man ju ta o slänga,,, det vet man när man har haft möjlighet att prova mot annat.
Har ni sett hur mycket dom där skit oken flexar?? nä, trodde väl det...

öhhh... avgassystem.. ge er.. det som sitter på nox och RR är inte dirrekt porrigt.., hjul..?? snygga nav dom där gråa gjutna som sitter på hysky...

gaffeln?? nänä.. snik-italienskt-skit... BYT!!!
Styrkronor... ev den på noxen men RR?? uppolerat standard-skräp.

Men.. kolfiberkåpor, ja tack. titanskruvar? ja tack..(nox)

Obs. jag äger själv en husky,,,
Vilka motardbromsar syftar du på då som är så mycket bättre? Jag har haft Braking skiva/ok, pump. Beringer en massa gånger med olika pumpar och nu brembogrejjerna som sitter på, det är ÖVERLÄGSET bäst känsla och så i de tycker jag. Avgassystemet är en FP i titan. Vad ska du ha som är bättre? Akra kanske iofs? De mörkgråa naven är riktigt snygga till svarta fälgbanor och en svart båge. Skulle inte vilja byta det mot några andra... Gaffeln funkar skitbra, iaf lika bra som WP:n som sitter på KTM och husaberg... MINST! Kolfiberkåpor e häftigt men dyrt när man vurpar. Titanskruvar och fotpinnar etc har jag redan...
 
HOHO! En som var avis. :rofl :rofl

"Styrkronor... ev den på noxen men RR?? uppolerat standard-skräp"

Det är samma frästa kronor..... :rodnar :rolleyes:
 
Last edited:
Vad är det för snack? Har du någon referens till det påståendet? Det flexar väl inte mer än något annat. Brembo duger ju gott åt Ferrari challenge cup så man undrar ju hur mycket skräp det är.


Tamtech skrev:
Jaja... ni kan ju intala er det där...
Dom där brembo prylarna som sitter på era hojar kan man ju ta o slänga,,, det vet man när man har haft möjlighet att prova mot annat.
Har ni sett hur mycket dom där skit oken flexar?? nä, trodde väl det...
Obs. jag äger själv en husky,,,
 
Blip skrev:
Brembo duger ju gott åt Ferrari challenge cup så man undrar ju hur mycket skräp det är.

Brembo är en av världens största tillverkare av bromsar.
De tillverkar allt från skräp till grymma grejor ... du tror väl knappast det är samma bromsar på en Fiat 127 som en Ferrari Enzo !? Men nog e det Brembo på båda ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top