Husa fe501 något att ha?

3 uppsättningar däck, sommar vinter och motardkitt, Han hade inte renoverat motorn, men kört 6 timmar sen 06...
Han upplevde den som lite svårstartad men sa att alla husa e det.. någon som kan bekräfta det? Har aldrig haft en hoj med kick sen före moppe tiden så min teknik kan nog vara lite bristande....

Om han har kört 6 timmar på 2 år så kan hans teknik vara lite bristfällig. Det kräven nämligen sin man för att kunna starta en husa.. :rolleyes: Skämt å sido, de kan vara lite trixiga, men får man in stinget så är dem inte särskillt svårstartade. Däremot kan ventilerna behöva justeras ibland. :)

Om han har kört 6 timmar på 2 år så kan hans teknik vara lite bristfällig. Det kräven nämligen sin man för att kunna starta en husa.. :rolleyes: Skämt å sido, de kan vara lite trixiga, men får man in stinget så är dem inte särskillt svårstartade. Däremot kan ventilerna behöva justeras ibland. :)

Det har du rätt i.

Är det inte gamla chassiet på 00? Sving å allt är ju från äldre hojarna eller, åsså kom allt nytt 01? Å gamla motorn på 00?

Är det inte gamla chassiet på 00? Sving å allt är ju från äldre hojarna eller, åsså kom allt nytt 01? Å gamla motorn på 00?

00:an var första årsmodellen med nya chassiet. Svingen ser likadan ut som på 99:an men jag tror inte det är samma. Till -01 kom den nya motorn plus lite små ändringar på fjädringen och den gula tanken.

00:an var första årsmodellen med nya chassiet. Svingen ser likadan ut som på 99:an men jag tror inte det är samma. Till -01 kom den nya motorn plus lite små ändringar på fjädringen och den gula tanken.

Såpass! Man lär hela dagen..

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...