Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Krickan4 skrev:J krokiga vägar typ 20-30mils runder + ...
Hoppas du har bekväma skinkor!! 20-30 mil på offroad/motard är inget som man ger sig i på bara sådär. Mycket vibrationer blir det .. Min xr är rätt jobbig att åka mer än 5 mil i stöten på. Och den har ändå balansjox och är touringhoj jämfört med husan. Men med lite god vilja går det säkert. electronaut skrev:WoohaaHoppas du har bekväma skinkor!! 20-30 mil på offroad/motard är inget som man ger sig i på bara sådär. Mycket vibrationer blir det .. Min xr är rätt jobbig att åka mer än 5 mil i stöten på. Och den har ändå balansjox och är touringhoj jämfört med husan. Men med lite god vilja går det säkert.
![]()

Inte alls en 01aKrickan4 skrev:Min bild är på en -01a !
Okej 20mil då![]()
Har ni inga förslag på motard man vill ju ha det brutalaste för runt 50 papp![]()
![]()
i endurospåret ja, inte annars... sen ser jag inte det pinsamma i att en hoj som är 60kg tyngre är slöare i knixiga lerspår direkt.. det läskiga var dock att husqyn var ännu slöare än highlandern i enduron... trots detta var det husqyn som vann hela testet totalt sett....mindraper skrev:kommer ihåg när bike testade just FC600 mot Highland 950 och Highland fick däng så det nästan var pinsamt. lycka till!
//m
[/B]
johanp skrev:i endurospåret ja, inte annars... sen ser jag inte det pinsamma i att en hoj som är 60kg tyngre är slöare i knixiga lerspår direkt.. det läskiga var dock att husqyn var ännu slöare än highlandern i enduron... trots detta var det husqyn som vann hela testet totalt sett....
Marals76 skrev:Hur mes är du egentligen?![]()
Själv klarar man 15 mil nonstop i varje fall utan att vara helt slut![]()

|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |