Evil M
?
Bara åka och hämta, omgående!! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ypvs skrev:Här kommer lite.
Ingen speciell skillnad i känsla mot 04an utom att bromscylindern sög men det gjorde den iofs innan med
Daniel
Nästa vecka är senaste budet nu. Snart hjulaftonblic skrev:Vad menar du med att den sög? Ska ju va bästa bromsen på marknaden nu eller, bland SM?
Är det ingen mer som har kört eller fått sin -05a och kan berätta lite!
420 skrev:Hörde att dom är försenade pga materialfel i blockhalvorna.
Spricker tydligen vid hård belastning.
Ska det vara bästa bromsen på marknaden? Knappast, du har du inte testat RR:ens bromsarblic skrev:Vad menar du med att den sög? Ska ju va bästa bromsen på marknaden nu eller, bland SM?
Är det ingen mer som har kört eller fått sin -05a och kan berätta lite!
Någon som inte bara har hört detta utan någon som vet hur det ligger till? Supermoto har du forskat nått i det?420 skrev:Hörde att dom är försenade pga materialfel i blockhalvorna.
Spricker tydligen vid hård belastning.
Håller på kan vi väl säga.Evil M skrev:Någon som inte bara har hört detta utan någon som vet hur det ligger till? Supermoto har du forskat nått i det?
Svaret blev att det har INTE med spruckna block att göra. Eftersom 650-motorerna är de som fått mest ändringar till 2005 har underlverantörerna haft svårare att få fram grejer i tid. Detta låter ju betydligt mer logiskt. Vill ha min NUUU!!!Supermoto skrev:Håller på kan vi väl säga.
JÄVLA SATANS ÄRKEFAAAN420 skrev:Moaahahahaha Moaahahahahaha![]()
![]()
![]()
Ni vet väl att man inte ska tro allt som står på internet grabbar?![]()
Klart jag bara hittade på men erkänn att ni vart lite nervösa va?![]()
Supermoto skrev:JÄVLA SATANS ÄRKEFAAAN![]()
![]()
Trodde iofs inte så mkt på det men du nådde ju dit mål lite grann iaf![]()
När du vågar dig tillbaka upp nån gång från mårten gås-land och vi ses ska jag stoppa ljuddämparen din FULL med bananer![]()
Du är såååå välkommen, he he he420 skrev:Hahaha... ja jag nådde mitt mål![]()
Klart jag hoppas kunna åka upp någon gång till sommmaren, kanske t.o.m en ålandshelg. Och då hoppas jag vi ses.
Annars blir det mest att köra danska serien hoppas jag.
Fast det ska ju förhoppningsvis bli 3 tävlingar här i sverige oxo som inte ska gå på rallycrossbanor och dom kan ju bli kul att köra oxo.
Supermoto skrev:Du är såååå välkommen, he he he![]()
Kan avslöja att det kommer bli, om det går så som vi vill, en jäkligt fin bana här i stan till sommaren. Vi har blivit utslängda från gocartbanan MEN istället fått en folkracebana som kan bli skitbra. Ska "bara" häva ut en massa asfalt och dra om banan över en stor kulle så vi får ett hopp och gräva ur en massa så vi även får en schysst grusslinga osv osv. Vi får den vid årsskiftet när sista folkracet körts där. "Bara" att göra alltså, hehe. Den som har lever får se![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |