Hurraaaa!!! Jiiippiiieeee !!!!

Tyckte trådnamnet passade, har hittat min hoj nu. Hämtar på lördag! R1 -01 med 1500 mil på mätaren. Och den är BLÅÅÅÅÅÅ!!!!

pakopak skrev:
Tyckte trådnamnet passade, har hittat min hoj nu. Hämtar på lördag! R1 -01 med 1500 mil på mätaren. Och den är BLÅÅÅÅÅÅ!!!!

Ser riktigt fin ut, den fick du väl ge mer än 45k för (nyfiken)

Det är bara och säga grattis till en najs hoj :tummenupp

Sniper skrev:
Ser riktigt fin ut, den fick du väl ge mer än 45k för (nyfiken)

Det är bara och säga grattis till en najs hoj :tummenupp

Nej, inte över 45...:tummenupp

tål att tilläggas att bakramen har fått en liten smäll och måste svetsas lite lite i ena sidan, är riktad och sånt men måste bättras lite i svetsen. så om nån känner nån som e kung på alu svets så hojta till!

wonderwizard skrev:
Grattis till hojen

så det blev den iaf. :tummenupp

Ja, det verkar inte bättre, har ju inte hämtat den än, men det verkar klart.

Last edited:
Japp, Äntligen. Nu har man hämtat henne, faktiskt lite skitig och några smårepor, men för 42K så är jag MYCKET nöjd. Natti allihopa nu ska jag sova, efterfester med italienskor tär på krafterna... :tungan

Fetaste blåset! Devil SB2,(har ett sånt jag med) gurglar fint. Grattis till köpet Pakopak.

Var inne på din firma häromdan för att äta det finaste ni har, mexarna. Men du var inte där, så nåt hojsnack blev det icke.

hehe, blåset sitter inte på. han ville ha 3 tusen extra för det och jag gillar inte highpipes så... men om nån har ett annat schysst slipon som passar så pm:a inge roligt ljud i orginalburken...

på bild 2 syns sprickan som jag har talat om. inte så farligt faktiskt.

Last edited:
Passar inte hans highpipe på min -98:a? För i så fall är jag ganska sugen på det om han ska ha 3000 kr.

pakopak skrev:

SNYGG :tummenupp
Se till att få den ordentligt lagad bara så jag slipper få delar i skallen när du susar förbii :Bugar

Har ett lite komiskt problem, det sitter ny undertail, tror att det är org. bakljus. Problemet är att inget bromsljus tänds vid frambroms och hela baklampan släcks vid fotbroms... :va när bakljuset är på så glöder 1 av 2 trådar i varje lampa så det måste ju vara rätt. någon som har en aning? Vart ska man vända sig om man vill ha det fixat?
:Bugar

pakopak skrev:
Har ett lite komiskt problem, det sitter ny undertail, tror att det är org. bakljus. Problemet är att inget bromsljus tänds vid frambroms och hela baklampan släcks vid fotbroms... :va när bakljuset är på så glöder 1 av 2 trådar i varje lampa så det måste ju vara rätt. någon som har en aning? Vart ska man vända sig om man vill ha det fixat?
:Bugar

Fram så är det säkert stiften som hoppat av, kolla det, så var det på min iaf.

bak låter som jordfel.. antingen i pedalkontakten eller uppe i lamphuset/kontakten

wonderwizard skrev:
Fram så är det säkert stiften som hoppat av, kolla det, så var det på min iaf.

bak låter som jordfel.. antingen i pedalkontakten eller uppe i lamphuset/kontakten

njae, stiften sitter på fram, förklara gärna mer om jordning, är ingen baddare på ström... jordningen är väl - eller? ser ut som allt sitter i, bakljuset funkar ju. Vet någon var man kan hitta handbok på r1?

pakopak skrev:
njae, stiften sitter på fram, förklara gärna mer om jordning, är ingen baddare på ström... jordningen är väl - eller? ser ut som allt sitter i, bakljuset funkar ju. Vet någon var man kan hitta handbok på r1?

manualen kan du få av mig via msn.

*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar