Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
pakopak skrev:Tyckte trådnamnet passade, har hittat min hoj nu. Hämtar på lördag! R1 -01 med 1500 mil på mätaren. Och den är BLÅÅÅÅÅÅ!!!!
Sniper skrev:Ser riktigt fin ut, den fick du väl ge mer än 45k för (nyfiken)
Det är bara och säga grattis till en najs hoj![]()
wonderwizard skrev:Grattis till hojen
så det blev den iaf.![]()
Passar.el_ninjo skrev:Passar inte hans highpipe på min -98:a? För i så fall är jag ganska sugen på det om han ska ha 3000 kr.
pakopak skrev:Tyckte trådnamnet passade, har hittat min hoj nu. Hämtar på lördag! R1 -01 med 1500 mil på mätaren. Och den är BLÅÅÅÅÅÅ!!!!

när bakljuset är på så glöder 1 av 2 trådar i varje lampa så det måste ju vara rätt. någon som har en aning? Vart ska man vända sig om man vill ha det fixat?
pakopak skrev:Har ett lite komiskt problem, det sitter ny undertail, tror att det är org. bakljus. Problemet är att inget bromsljus tänds vid frambroms och hela baklampan släcks vid fotbroms...när bakljuset är på så glöder 1 av 2 trådar i varje lampa så det måste ju vara rätt. någon som har en aning? Vart ska man vända sig om man vill ha det fixat?
![]()
wonderwizard skrev:Fram så är det säkert stiften som hoppat av, kolla det, så var det på min iaf.
bak låter som jordfel.. antingen i pedalkontakten eller uppe i lamphuset/kontakten
pakopak skrev:njae, stiften sitter på fram, förklara gärna mer om jordning, är ingen baddare på ström... jordningen är väl - eller? ser ut som allt sitter i, bakljuset funkar ju. Vet någon var man kan hitta handbok på r1?
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |